Түрленген моторды алдымен рестайлингтен өткен Largus универсалы иеленеді, артынан Lada Granta-ға орнатылады.
Әуелгі 8 клапанды ВАЗ-11189 бензинді агрегаты күрделі жөндеуден өтіп, индексін ВАЗ-11182 деп ауыстырды. Қозғалтқышқа жаңа піспек (поршень), бұлғақ (шатун), жеңілдетілген иінді білік пен үлестіруші білік, өзге цилиндр блогының бастиегі орнатылды. Бөлшектердің біразы 1.8 ВАЗ-21179-дан, тағы бірнешеуі Renault H4M/Nissan HR16DE-ден алынған.
Нәтижесінде механикалық шығын азайып, агрегаттың қуаты 87-ден 90 ат күшіне, ал айналу моменті 140-тан 143 Нм-ге артты. Тағы бір жетістік — енді 90 мың шақырымға дейін жол жүргенде клапанды реттеудің қажеті жоқ. Мотор құрылымындағы өзгерістер ресурсқа әсер етпеді, көлікке бұрынғыдай 92-бензин құюға болады.
Комментариев: 0