Қазақстандық тас жолдардың тағы үшеуінің жуырда ақылы болатынын және олармен қалай жүру керектігі жайлы Kolesa.kz бұрында баяндаған болатын. Ал енді біз жаңа келіп түскен мәліметтермен бөліспекпіз.
ҚР Инвестициялар және даму министрлігі дайындаған бұйрық жобасы бойынша мына жолдар ақылы болуы тиіс:
- Алматы тас жолының Астана — Теміртау бөлігі — Ресей Федерациясының шекарасы (Екатеринбургке). Ақылы жолдың ұзындығы — 134 км 87 метрді құрайды. Айналып өту соған ұқсас Астана — Қабанбай батыр — Энтузиаст — Киевка — Теміртау бағыты бойынша жүзеге асады;
- Алматы — Қорғас жол бөлігі. Ақылы жолдың ұзындығы — 295 шақырым. Көктал, Көкпек және Құлжа тас жолы арқылы айналып өтуге болады;
- Алматы — Өскемен тас жолының Алматы — Қапшағай бөлігі. Жолдың ұзындығы 41 километр 955 метр. Алматы — Күрті — Қапшағай бағыты бойынша айналып өтуге болады.
Бұл ретте Астанадан Теміртауға (не керісінше) қатынайтын жергілікті тұрғындар мен транзитті жеңіл көлік жүргізушілері алдын ала төлем жасаса 200 теңге, ал шлагбаумда төлесе — 400 теңге талап ету ұсынылуда. Автобустар мен жүк көліктерінің өтуі қымбаттау болмақ. Ал жүк көтергіштігі 15 тоннадан асатын, оның үстіне тіркемесі бар, көп осьті және ершікті тартқыш көліктерден шенділер бір бағыт үшін 3 350 теңге алмақ.
Алматыдан Қорғасқа (не кері қарай) сапар шегу құнын алдын ала төлем арқылы қозғалатын жергілікті жүргізушілер үшін 300 теңгеге бағаламақ. Ал сол жерде төлеу құны — 600 теңге. Автобустар мен жүк көліктері мұнда да көбірек төлеуге мәжбүр болады. Көп тонналы көліктердің бір бағыт үшін 7 350 теңге қаражат жұмсауына тура келеді.
Алматыдан Қапшағайға не кері қарай жол жүру жеңіл көлік жүргізушілері үшін ең қымбат( шақырымға шаққанда) сапар болмақ. Алдын ала төлем жасағандар мен жергілікті тұрғындар үшін 42 шақырымдық сапардың құны 100 теңгені құраса, шлагбаумда транзиттік көліктер 200 теңге төлейді. Автобустар мен жүк көліктері үшін анағұрлым қымбат әрине, ал көп тонналы жүк көліктері 1000 теңге төлейді екен.
Ақылы тәртіпті іске қосу мерзімі жайлы бұйрық жобасында ештеңе айтылмапты. Бұл құжаттар әлі бекітілмеген. Сол себепті, төлем мөлшерлемелерін де соңғы шешім деп айта алмаймыз. Дегенмен, тәжірибе көрсетіп жүргендей, жоғарыда аталған тарифтер қабылданатын болуы керек. Жолшылар мен ақ жағалылар бұрында тас жолдардағы төлем қабылдау бекеттерінің ағымдағы жылдың қараша айында пилотты режимде іске қосылатынын хабарлаған болатын.
Бір сөзбен айтқанда, күтеміз…
Комментариев: 0