Мәселе бетон төселген жолдардың қолданысқа берілген сәтінен-ақ туындайды. Жолды салып қана қоймай, оның жай-күйін де назардан тыс қалдырмау қажет. Оларды тазартудың арнайы технологиялары бар, әрі ауа райын да алдын ала есепке алу керек. Жол мамандары үнемі әр бөліктің тазалығын қамтамасыз етуі тиіс. Өкінішке орай, жаңа тас жолдарды пайдалануға бөлінетін қаражаттың көлемі жеткіліксіз. Жолдарды тазарту жұмыстары жүргізіледі, бірақ толық көлемде емес, — деп мәлімдеді «ҚазжолҒЗИ» басшысы Бағдат Телтаев.
МИА «Казинформ» хабарлағандай, жол маманы цемент-бетонды технологияға (қазір Қазақстандағы автобандарды дәл осы цементпен жабады — Kolesa.kz ескертп.) кінә арта берудің қажеті жоқтығын баса айтты. Бірінші кезекте, бұл тас жолдар Қазақстан арқылы Қытайдан Еуропаға халықаралық жүктерді тасымалдау үшін салынған және еш жөндеусіз 30 жылға дейін қызмет етуге қауқарлы.
Комментариев: 0