Алматы — Талғар тас жолында таңғы және кешкі уақытта үнемі кептеліс болады. Шенділер бұл мәселені шешеміз деп уәде бергеніне он жылдан асты, бірақ бәрі сөз жүзінде қалып отыр. Мәселе оң шешім табар сәт жақындаған сияқты, Ұлттық экономика министрлігі дайындаған Алматы агломерациясын дамытудың 2027 жылға дейінгі кешенді жоспарына сай Алматы — Талғар — Бәйдібек би тас жолын жөндеуге биыл 33 млрд, алдағы үш жылда 150 млрд теңге бөлінеді.
Kolesa.kz редакциясына «ҚазАвтоЖол» ҰҚ Алматы облыстық филиалы хабарлағандай, Талғар тас жолын кеңейту жоспары бар, бірақ қазірше ол эскиз ғана. Биыл қаржы бөлінген соң нақты жоба дайындалады. Ал 2024 жылы иелеріне өтемақы төлеп, жол бойындағы құрылыстарды бұзады, содан кейін ғана жол жөндеушілер негізгі жұмысты бастайды.
Эскизге қарағанда, Тұздыбастау мен Бесағаш аралығындағы Қотырбұлақ өзені арқылы өтетін көпірден Бәйдібек би ауылына дейінгі (сонда Құлжа тас жолына қосылады) 68.2 км жолды жөндеу жоспарланып отыр.
Жол жөндеушілер 8 көпірді ретке келтіріп, 5 жолайрық салады. Трассаны кеңейту үшін жол бойындағы көптеген құрылысты бұзады.
Жоспар бойынша трасса төрт жолақты болады әрі жарық, тротуар және жол ортасын бөлетін құрылғымен жабдықталады.
Талғар қаласында Бекбаев-Крутенко көшесінің Қонаевтан Тұяқбаевқа дейінгі біржақты бөлігін үш жолаққа кеңейтіп, тротуар мен жарық орнатады. Ал Рысқұлов көшесінің Тұяқбаевтан Қонаевқа дейінгі бөлігі төрт жолақты болады.
Сондай-ақ Талғар қаласын айналып өтетін трасса ашуды қарастырып жатыр. Сол арқылы қалаға солтүстік жақтан кіретін көлік легін азайтуды көздеп отырған сияқты. Бірақ мұның бәрі қазірше идея ғана екенін айта кеткен жөн.
Тас жолды жөндеу жобасы нақты қандай болатынын Kolesa.kz редакциясы дер кезінде хабарлайды.
Комментариев: 0