Адамға көмектесетін электронды басқару жүйесін жақсарту ойдағыдай шықпады. Рөлді ұстап, жолға назар аудармайтын жүргізушілер өздеріне маңызды болып көрінген істермен айналыса бастады.
АҚШ жол қауіпсіздігін сақтандыру институты (IIHS) жүргізушілердің әдетін үш жыл бойы зерттеген. Зерттеуге Pilot Assist бейімді круиз-бақылауымен жабдықталған 2017 жылғы Volvo S90 және Autopilot кешені бар 2020 жылғы Tesla Model 3 мінген 29 адам қатысты. Екі жүйе үнемі жаңарып отырған.
Көмекші қосулы кезде жүргізушілер жол қозғалысын және көлік жағдайын бақылаудың орнына, өзіне қарау, тамақ ішу және смартфон пайдалану сияқты өзге істермен жиі (30 %) айналыса бастаған. Уақыт өте келе адамдар машинаны автоматика басқаратынына үйреніп, жолға сирек назар аударып, автопилоттың ескерту сигналын елемей, тіпті ескерту жиілігіне дағдыланып алған.
IIHS кешенді әзірлеушілерге тікелей жүгініп, автопилот қосулы кезде жүргізушінің назарын жолға аудару үшін қосымша шара қабылдауды сұрап отыр.
Комментариев: 0