Kolesa.kz-те сатылып жатқан 150 мыңға жуық машинаның 3.2 мыңы семейлік көліктер. Оның жүзге жуығы автосалондар берген хабарландыру, тағы сегіз жүзі шетелде тіркелген (көбі ресейлік). Бірақ арасында ерекше назар аудартатын техникалар да бар.
2009 жылғы Toyota Crown Majesta
S200 индексті бесінші буындағы Crown Majesta-ның бағасы — 4.5 миллион теңге. Машина Ресейде тіркелген. Бес метрлік седан 347 ат күшін беретін 4.6 литрлік V8 1UR-FSE моторымен жүреді, ол 8 сатылы автоматпен жұмыс істейді. 2009 жылдан бері 124 мың шақырым жол жүрген машина тоңазытқыш қобдиша, бейімді круиз-бақылау секілді опциялармен жабдықталған.
2000 жылғы АС-2957 «Охта»
«Собол» шассиіндегі инкассаторлардың брондалған машинасы 4 миллион теңге тұрады. «Охта» деп аталатын модель алғаш 1997 жылы шықты. Шанағы 7.62 мм калибрлі оққа төтеп береді. Көлік 100 ат күшін беретін ЗМЗ-402 бензинді моторы арқылы қозғалады. Ол механикамен жұмыс істейді. «Охта» небәрі 60 мың шақырым жүрген.
2011 жылғы ВАЗ-2121
Он жастағы «Нива» 3.4 миллион теңгеге сатылады. Шеберлер оған пневматикалық бұғат, 33 дюймдік дөңгелек орнатып, нағыз жол талғамайтын «құбыжық» жасады. Капот астында 1.7 литрлік атмосфералы мотор бар. ВАЗ-2121 қазірге дейін 60 мың шақырымды еңсерген.
2012 жылғы ВАЗ-2114
2012 жылғы Lada Samara 9 жылда небәрі 24.6 мың шақырым жүрген. Иесі ВАЗ-2114 көп қолданылмағанын, тіпті қысқы дөңгелек орнатып көрмегенін айтады. Бағасы — 2.3 миллион теңге. «Төрттік» Ресейде есепте тұр.
Семейлік «Самаралардың» арасында аз жол жүрген көліктерден бөлек, жетілдірілген машиналар да бар. Мысалы, мына ақ «тоғыздық» 1.8 литрлік қозғалтқыш негізінде жиналған турбомотормен жүреді. Бағасы — 1.1 миллион теңге. Ресейде тіркелген.
1977 жылғы ГАЗ-24
Машина 1.7 миллион теңгеге бағаланып отыр. Седан жаңа көрінеді, көгілдір түсі де көз тартады. Осы өзгеше реңі болмаса ол қарапайым Волгалардың бірі болар еді. Иесі көліктің салонын көрсеткен жоқ, бірақ онда бәрі түпнұсқа екенін айтады. Капот астына механикамен жұмыс істейтін 2.4 литрлік бензинді мотор қойылған.
Комментариев: 0