Жол апаты өткен демалыста Наурызбай ауданына қарасты Шұғыла шағынауданында болды. Zakon.kz таратқан мәлімет бойынша солтүстікке бет алған Subaru Legacy жаяу жүргіншілерді өткізу үшін зебра алдына тоқтаған. Ал артта келе жатқан HOWO жүргізушісі тежеуіш басып үлгермесе керек, универсалды іліп кетіп, аударып тастаған.
Салдарынан жеңіл көлікте отырған ерлі-зайыпты мен олардың үш баласы жарақат алды. Ер адам, келіншек және екі баланы дәрігерлер бірден ауруханаға жеткізген. Жеті жастағы балаға әзірше туыстары қамқор болып отыр.
Жол апатына миксер тізгіндеген азамат кінәлі екені анық. Ол кем дегенде 40 АЕК (122 520) айыппұл төлеп, тоғыз ай көлік жүргізбейді. Осы тұста апатқа не себеп болғанына мән берген жөн. Алматыдағы кейбір ауыр техника жүргізетіндер жылдамдықты асырып, жолдағы белгі мен таңбаны елемейтіні жасырын емес. Бетон араластырғыш жүргізушісі тез бұзылатын тауар таситыны түсінікті, алайда қатып қалған бетоннан адам өмірі әлдеқайда маңызды. Елді мекенде жүк көлігі қалай қозғалуға тиіс екенін сондай жүргізушілер мен тапсырыс берушілердің еіне саламыз.
1. Жылдамдық режимін сақтау керек. Ол 60 шақырымнан не белгіде жазылған шектен аспауға тиіс. Басқа көлік не тіркеме сүйрегенде 50 шақырымнан аспайды. Алматыдағы Шығыс айналма жолда жылдамдық шегі — 40, 60, Әл-Фараби мен Саинда 80 деп көрсетілген.
Жүк тиеген көліктің тоқтау жолы сағатына 60 км жүргенде де кәдімгідей ұзақ болатынын ұмытпаған дұрыс. Сондықтан арақашықтық сақтап, жолдағы жағдайды қадағалап отыру керек.
Елді мекеннен тыс жолда да қатты жүруге болмайды. Салмағы 3.5 тоннадан асатын техникаға магистральде — 90 км, бөлу сызығы бар жолда — 80 км, басқа жолда 70 км жылдамдықпен жүруге рұқсат берілген.
2. Жолдың жүргін бөлігіндегі орны. Бір бағытта үш жолағы бар жолда ауыр техника сол жақ қатарға солға немесе кері бұрылу үшін ғана шыға алады. Ал біздегі камазистер мен миксерлер Әл-Фараби мен Райымбекте қай жолақпен жүреді? Дұрыс, көңілі қалаған жаққа шығады.
Жүк көлігі біржақты көшенің сол жақ қатарына тек жүк тиеу не оны түсіру үшін тоқтайды. Автомагистральде екінші жолақтан солға қарай жылжи алмайды.
Жүк көлігінде арнайы орын болса ғана жолаушы тасуға болады. Бұл қыста күрекпен жолға құм төгетін мамандарға ескерту болсын.
Жолда жалғыз жүрмейтіндіктен, басқа адамдарды сыйлау қажет екенін есте сақтаған маңызды, дегенмен ауыр жүк көлігін тізгіндеу қиын, ақырын жүргеннің өзінде салдары ауыр апатқа әкелуі мүмкін екенін ұмытпау одан да маңызды.
Комментариев: 0