Қазақстанға қанша Қытай бренді келді

Қазақстанға қанша Қытай бренді келді

Аспан асты елінен келген маркалар әлемдік алпауыттардысаны жағынан артта қалдыруы мүмкін. Былтыр нарықты толтырып, рекорд орнатты.

Коронавирус пандемиясына дейін Қазақстанда Қытай автоөндірушілері тек коммерциялық көлік сататын. Жеңіл автомобильдер ішінде тек JAC болды, оны Қостанайдағы зауыт мамандары құрастырды. Бір кездері FAW, Geely, MG және BYD нарыққа шыққан, бірақ қазақстандықтар құшақ жая қарсы алмады.

Шесть пишем, три в уме: сколько китайских марок прибыло в Казахстан?
Үш жыл бұрын Қытай көліктері біздің елде сирек кездесетін

2020 жылы індет өршіп жатқан кезде Қытай брендтері нарықта белсенділік танытты, ал былтыр көптеп шыға бастады. Қазіргі таңда олардың жалпы саны жүк көлігі мен автобусты есептемегенде 13-ке жетті.

Бұл нарықты зерттеу емес, көзге түсетін шоурум ашып, ресми түрде нарықты жаулап алу. Елде Қытайдан жекелеген каналдар арқылы кірген маркалар да аз емес, бірақ бұл туралы басқа мақалада айтамыз. Былтыр Қазақстанның ресми нарығына қандай брендтер келгенін және сауда нәтижелеріне қарай дебюті қаншалықты сәтті болғанын қорытындылаймыз.

Jetour

Былтыр жаңа брендтер ішінде Chery концерніне тиесілі Jetour Қазақстанда өзін жақсы көрсетті. Компания ресми түрде былтыр наурыздың аяғында X70, X90 және Dashing сияқты бірнеше топтамамен келді. Барлығы Қостанайдағы «СарыарқаАвтоПром» зауытында ірі торапты әдіспен шығады.

Қытай компанияларына қатысты трендті атап өтейік. Бір ірі өндірушінің бірнеше суббренді бар, Қазақстандағы әр дистрибьютор бір-бірден алып алған және әртүрлі зауытта құрастырмақшы. Бас компания Chery-дің машиналары «Астана Моторстың» қол астында, ал жаңа Jetour суббренді «Аллюрға» тиесілі. Премиум Exeed Orbis Auto-ның иелігінде, 2026 жылы осы көліктерді өндіруге дайындалып жатыр. Сонымен қатар «Астерге» өткен Omoda да бар.

Қазақстанға жаңадан келген «Джетур» бренді мамыр айында саудалана бастады, сол кезде дилерлер 27 дана X70 өткізді. Тамызға дейін автосалондар айына 600-ден астам көлікті тұрақты түрде сата бастады, ал желтоқсанда 1000-нан астамы иесін тапты.

Жалпы алғанда жарты жылда Jetour Қостанайда шығатын көршісі JAC-ты ай сайынғы сату нәтижелері бойынша қуып жетті.

Шесть пишем, три в уме: сколько китайских марок прибыло в Казахстан?
Jetour X70

Былтыр Jetour 3930 автомобиль сатты, соның арқасында үздіктер арасында тоғызыншы орынды иеленді. 1.5 литрлік турбомоторы бар, құны 10.5 миллион теңгеден басталатын X70 кроссовері тұтынушылардың көңілінен шықты.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 Jetour X70 1169
2 Jetour X70 Plus 1119
3 Jetour X90 Plus 1029
4 Jetour Dashing 613

Omoda

Jetour сияқты Omoda да Chery концернінің суббренді. Компанияның Қазақстандағы топтамасы екі модельден тұрады: 11.9-15.2 миллион теңге тұратын C5 кроссовері және жеңілдіктер мен арнайы ұсыныстарды есепке алмағанда құны 10-12 миллион теңге болатын S5 седаны.

Қазақстанда Omoda былтыр тамыздан бастап ресми нарыққа шықты. Алғашқы бір айда автосалондар 160 C5 кроссоверін сатты. Бренд үшін ең жақсы ай қараша болды, 451 көлік (222 кроссовер және 229 седан) иесін тапты, 2023 жылды 1385 машина сатып аяқтады.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 Omoda C5 820
2 Omoda S5 565

«Омода» нарыққа ерекше шыққанын айтып өту керек. Тұсаукесерді футуристік стильде жасаған ұйымдастырушылар кеш қонақтарына дәл сондай киім киюді ұсынды. Кеште сән көрсетілімі және Boston Dynamics-тің итіне ұқсас робот ит болды.

Tank

Great Wall Motors концернінің бренді Қазақстан нарығына кіру жоспарын 2022 жылы жария еткен болатын, бірақ «танкілер» Қазақстанға былтыр мамырда ғана келіп, рамалы құрылымы, 2 литрлік турбоқозғалтқышы және бұғаттаудың толық жиынтығы бар 300 моделіне алдын ала тапсырыс ашты. Бірнеше апта ішінде марка клиенттерге 25 автомобиль жеткізді, ал жылдың аяғында 600-ден астам ресми «үш жүздік» шықты.

Шілдеде топтамаға 500 индексті үлкенірек жол талғамайтын көлік қосылды, оның 411 данасы қалған айларда сатылды. 2023 жылы желтоқсанда автосалондар алғаш рет «300-ден» гөрі «500-ді» көп сатты. Бұған тиімді бөліп төлеу шарттары әсер еткен болар. Tank былтыр 1015 көліктің кілтін тапсырды. Toyota дилерлерінде 12 айдың ішінде «прадик» пен «крузактың» саудасы 3000-нан аспағанын ескерсек, жаман көрсеткіш емес.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 Tank 300 604
2 Tank 500 411

GAC

GAC немесе Guangzhou Automobile Group жерлестерімен салыстырғанда Қазақстанға кеш келді. Бренд көліктерін тамыздың аяғында сата бастады, ал GS5 және GS8 кроссоверін адамдар қарашада ғана сатып алды, автомобильдерге сұраныс көп деп айтуға келмейді. Жалпы GAC-тың 128 данасы сатылды және клиенттерге қолжетімді GS5 ұнады, жеңілдіктер мен бонустарды есепке алмағандағы құны 14.5 миллион теңгеден басталады.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 GAC GS5 74
2 GAC GS8 54

Hongqi

Қазақстандағы клиенттер үшін таласқа түскісі келген тағы бір бренд — FAW концерніне тиесілі Hongqi. Компанияның тарихы мен бұрыннан қалыптасқан мәртебесі бар, бренд коммунистік партия басшыларына арналған лимузиндер шығаратын.

Hongqi тамызда Қазақстанға екі седан мен екі кроссоверден тұратын топтамасымен келді, оның біреуі үздік электромобиль. Қазақстан тұрғындары бұрын бейресми кірген көлікке жақсы баға берген.

Шесть пишем, три в уме: сколько китайских марок прибыло в Казахстан?
Бәрінен Hongqi шоурумы ерекше

Брендтің ең бюджеттік моделі — H5 седаны, қарапайым нұсқасы 19 миллион теңге тұрады. Класы мен бағасы бойынша Camry-ге ұқсастығына қарамастан, Hongqi-дің ең танымал моделі емес. Былтыр қыркүйектен желтоқсанға дейін автосалондар H5-тің 22 данасын сатқан. Сәл қымбат HS5 кроссоверін 55 адам сатып алыпты.

Қымбат E-HS9 электромобилі көп сатылмаса да, өз клиентін тапты. 551 ат күшін беретін электрлі моторы және 510 шақырымға жететін 120 киловаттық батареясы бар, құны 60 миллион теңге болатын көліктің жеті данасы сатылыпты. H9 люкс гибрид седанын тек алты адам таңдады.

Басқаша айтқанда, бұл сегментте Mercedes-ке әлі бәсекелес бола алған жоқ. Былтыр Қазақстанда 600 көлік сатқан Blue Star-ға жетпейді.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 Hongqi HS5 55
2 Hongqi H5 22
3 Hongqi E-HS9 7
4 Hongqi H9 6

Zeekr

Электромобиль туралы сөз қозғалғандықтан, Zeekr-ді де ұмытпау керек. Geely-дің қол астындағы жас бренд елге бейресми түрде келіп, нарықты жаулап алды, содан кейін ресми нарыққа шықты. Қазақстанда 001 және X электромобильдеріне алдын ала тапсырыс қарашада ғана қабылдана бастады, бірақ бір-екі айдың ішінде дилерлер 35 машина, дәлірек айтсақ 28 дана «001» және арзан әрі ықшам 7 «икс» сата алды.

Ресми Zeekr бейресми түріне қарағанда айтарлықтай қымбат, ал соңғысының жабдықтар тізімі өте ауқымды. Бірақ жеке компаниялар арқылы келетін көлікті сатып алудың ерекшеліктері бар.

Орын Модель 2023 жылғы сауда
1 Zeekr 001 28
2 Zeekr X 7

Түрлі қиындыққа қарамастан, брендті Қазақстан халқы жылы қарсы алды. Дәл осы «зикрдің» жанкүйерлері көп болды. Иелері мен жай ғана әуесқойлар клуб құрып, кездесулер ұйымдастырады, көліктен алған әсерін айтады және мәселе шешуге кеңес береді.

Шесть пишем, три в уме: сколько китайских марок прибыло в Казахстан?
Zeekr иелерінің кездесуі тыныш өтеді, мұнда бензин иісі де сезілмейді

Былтыр жеке сатушылар Қазақстанға қанша Zeekr әкелгені әзірге белгісіз, бірақ санын анықтау оңай. «Шымбұлақ» таушаңғы курортына кіруге арналған рұқса тізімнің өзінде, яғни алматылықтар мен облыс тұрғындарының арасында 1700-ден астам «зикр» бар. Tesla-ның өзі аз! Астана мен облыстардағы көліктерді қоссақ, саны 2300-2500-ге жетуі мүмкін.

Статистикаға сүйенсек, Қазақстанда электромобильдер арасында (қытайлық қана емес) әзірге мұндай жақсы көрсеткіш жоқ.

Kaiyi, Jaecoo және BYD

Былтыр Қазақстан нарығына шығу жоспарын жариялаған компаниялардың барлығы саудаға кірісе алмады. Мысалы: Jaecoo кроссоверлері автосалонға жақын арада шығатынын көктемде білдік, бірақ бренд өкілдері машиналарды биыл қаңтарда ғана сата бастады. Бұған дейін Қазақстанда Kaiyi (Chery-ге тиесілі) моделі сертификат алды, бірақ әлі саудаға шықпады.

BYD де дәл осындай жағдайда. Компания Қазақстан нарығына шығатынын қазан айының ортасында жариялағанмен, жергілікті серіктестері шара 2024 жылдың басына жоспарланғанын нақты айтты. BYD біздің нарыққа Han электромобилімен кіріп, тағы бірнеше модель қосуды көздеп отыр.

Қытай брендтерінің жалпы жағдайы қалай

Қытай автоөндірушілері Қазақстанда танымал брендтердің сауда деңгейіне жету үшін біраз бар. Мысалы: былтыр Қытай автомобиль өнеркәсібінің үздік өкілі 12 229 көлік шығарған Chery бренді болды, бұл оған рейтингте төртінші орынға көтерілуге ​​мүмкіндік берді. Дегенмен нағыз көшбасшы Hyundai мен Chevrolet. Олар 46 725 және 45 807 көлік сатқан. Бұл сұйық отын тұтынатын моторы, пайдалану бойынша тәжірибесі бар және екінші нарықта өтімді дәстүрлі, қолжетімді модельдер. Өкінішке қарай Қытай көліктерінің бір кемшілігі — тіпті Zeekr сияқты сәнді бренд үшін бастапқы құнын тез жоғалтуы. Біздегі көлік иелері үшін бұл маңызды.

Шесть пишем, три в уме: сколько китайских марок прибыло в Казахстан?
Футуристік HiPhi-ді бейресми түрде әкелетіндер бар

Былтыр ең танымал он марканың алтауы Қытай өнімі екенін атап өтпеуге болмайды. Бұлай ешқашан болмаған! 2022 жылы төртеу болатын — Chery, JAC, Exeed және Haval. 2021 жылы тек біреу — JAC. Ал Қазақстанда ұзақ жылдар бойы жұмыс істеп жатқан брендтердің өкілдері уайымдап қалған сияқты, өйткені бұл қарқынмен алдағы екі жылда қалған төрт орынды да Қытай брендтері алуы мүмкін.

жыл қорытындысы бойынша 2023 жылғы нарықтағы үздік 10 марка

Орын Марка 2023 жылғы сауда
1 Chery 12 229
2 Haval 7558
3 JAC 7514
4 Changan 6087
5 Jetour 3930
6 Exeed 3884
7 Geely 3643
8 Omoda 1385
9 Tank 1015
10 GWM 254

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.