УАЗ импорттан толық бас тарта алмағанын Quto.ru жазды. Сондықтан жуық арада Ресейде шығару мүмкін болмайтын бөлшектерді Қытай, Үндістан және Таяу Шығыстан жеткізуге мәжбүр.
Оңтүстік Кореядан келетін және Dymos шығаратын қорап орнын BAIC фирмасы жасаған өнім мен
ZMZ Pro қозғалтқышындағы сусорғы нығыздағыш, оттек сезгегі, оталдыру шарғысы, аспалы агрегатты бекітетін кронштейн, бүріккіштер, басқару блогы бұрын шетелдік болатын. Енді INA неміс маркасына тиесілі гидравликалық шынжыр кергішке де балама іздеуге тура келді. Мотордың қаншалықты ұзақ қызмет ететіні дәл осы бөлшекке тікелей байланысты.
Отандық тораптарды зауыт мамандары конвейерде көлікке орнатады, сонымен қатар сервиске келген машиналарды жөндеу үшін қолданады.
Комментариев: 0