Концерн X5 кроссоверінің iX5 Hydrogen деп аталатын сутекті нұсқасының аз мөлшердегі өндірісі басталғанын хабарлады. Компания Toyota-мен бірге жасаған түрленімнің 100 данасын ғана шығарып, әлемнің әр түкпірінде сынақтан өткізеді. Мұндай X5 жаппай сатылымға қашан шығатыны белгісіз. Бірақ BMW сутекті машинаның болашағына үлкен сенім артып отыр.
BMW iX5 Hydrogen X5 кроссоверінің стандарт нұсқасына негізделген, бірақ техникалық жағы мүлде басқаша. Ол артқы оське қойылатын бір электромотор, электрохимиялық генератор, сутекке арналған композит баллондар және литий-ионды батареямен жабдықталады.
Генераторға арналған жылыту элементтерін немістер Toyota-дан алады, өзге бөлшектің бәрін BMW өзі әзірлейді.
iX5 Hydrogen қозғалтқышы аккумулятор толық қуатталған кезде 401 ат күшін береді. Батареяның энергия қоры азайған кезде мотор қуаты генератор беретін 170 ат күшіне дейін төмендейді. Сутекті кроссовер алғашқы жүздікті алты секундта еңсереді, ал ең жоғары жылдамдығы сағатына 180 шақырымға жетеді. Толық қуатталған және баллондарын толық толтырған кезде iX5 Hydrogen 500 км жол жүре алады.
Сутегімен жүретін алғашқы «икстер» шоукар ретінде қолданыста болады, кейбірін сынап көруге береді, тағы бір тобын журналистер және басқа мамандар сынақтан өткізеді. BMW осы арқылы жаңа өнімнің барлық кемшілігін анықтауды жоспарлап отыр.
Концерн басшысы Оливер Ципсе сутек технологиясы экологиялық таза көлікті көбейтуде аса маңызды рөл атқаратынын айтады, өйткені сутекті автомобиль электрокарға қарағанда тез қуатталады және суыққа төзімді болады. Бірақ мұндай машинаның жалпыласуына нашар инфрақұрылым қолбайлау болатыны сөзсіз. Сол үшін BMW сутекті X5-ті сериялы өндіріске шығаруға асықпайды.
Комментариев: 0