Ресейге премиум көлік сияқты қымбат заттарды жеткізуге санкция салынған, бірақ «сұр импорт» арқылы люкс машиналар елге әлі де кіріп жатыр. Financial Times басылымы хабарлағандай, елде автобөлшек тапшы болғандықтан (бөлшек жеткізу де қиын) қалталы ресейліктер бірден екі автомобиль сатып алғанды жөн көреді.
Басылым «Кремльге жақын миллиардерге» сілтеме жасап хабарлағандай, жазда ол Mercedes-Benz алғысы келген, бірақ ішкі нарықтан лайықты көлік таба алмапты. Миллиардер шетелден бірден екі «майбах» сатып алады: бірі бұзылса, екіншісін қосалқы бөлшек доноры ретінде пайдаланбақшы екен.
Миллиардердің айтуынша Ресейге қымбат заттар жеткізуден аса көп пайда түсетіндіктен, мұндай тауарлар санкцияға қарамастан елге түрлі жолмен кіріп жатыр.
«Российские автомобильные дилеры» қауымдастығы Ресей автонарығында жыл басындағы 16 брендтің 14-і ғана қалғанын хабарлады. Олардың көбі Қытай маркасы, үшеуі ғана жергілікті өнім (Lada, УАЗ және ГАЗ). Сөз жүзінде «Москвичті» төртінші ресейлік марка деуге болады, ал шын мәнінде ол қытайлық JAC.
Ірі автоөндірушілер биыл көктемде Ресейден кете бастады. Көптеген еуропалық және азиялық бренд активін сатты немесе жұмысын ұзақ уақытқа тоқтатты.
Мысалы, Mercedes-Benz Ресейдегі меншігін «Автодом» дилеріне сатты. Есиповодағы 2019 жылы ғана ашылған Mercedes-Benz зауыты да аталған холдингтің иелігіне өтті. «Автодом» өндіріс орнын 2023 жылы қайта іске қосуды жоспарлап отыр, бірақ онда қандай машина шығатыны қазірше белгісіз.
Комментариев: 0