Неміс автоконцерндері агент қызметін атқара бастады. Жаңа шарт бойынша клиент машина мен өзіне қажет комплектацияны онлайн таңдайды. Машинаның бағасы алдын ала белгіленетіндіктен үстінен ешкім ақша қоспайды. Сатып алушы көліктің дилерге жетуін күтеді де, артынша темір тұлпарын алады.
Automotive News тілшілері бұған дейін қосымша жабдық сатып, пайдаға кенеліп отырған саудагерлер енді сервистік қызмет ақысын біршама өсіреді деп топшылады. Түпнұсқа бөлшектер де қымбаттауы мүмкін.
Mercedes-Benz 2025 жылға қарай онлайн сауда үлесін 25 %-ға ұлғайтуды көздеп отыр. Volkswagen, BMW және Mini де осындай жоспар құрған. Қазір автоөндірушілер мыңдаған дилермен келіссөз жүргізіп жатыр. Алпауыттардың өнімін тікелей сатуға тез көшуіне соңғы жылдары автомобиль алушылар арасында жастардың көбеюі оң әсер етті, өйткені олар интернет арқылы қымбат тауар алудан қорықпайды.
Комментариев: 0