Батыстағылар кейбір машиналарды инвестиция көреді. Оларды су жаңа күйінде сатып алып, көп жыл өткен соң қымбат бағаға сатады. Біздің елде көбіне Toyota-ға ақша салады, себебі бұл маркаға тиесілі көліктер бірнеше жылдан кейін де құнын жоғалтпайды.
2007 жылғы Mercedes-Benz S 65 AMG
Машина үшін иесі 17.7 млн теңге сұрайды, бұл осы тектес көліктердің орташа құнынан 51 % жоғары. S65 AMG-дің басты ерекшелігі жүріс қорында. 13 жыл ішінде 612 ат күшіне ие 6 литрлік V12 моторы бар темір тұлпар небәрі 19.2 мың шақырым жүрген. Алғашқы жүздікті 4.4 секундта еңсеретін седан жаңа сияқты көрінеді.
2009 жылғы Porsche Cayman S
Екінші орынға 11 «жастағы» Porsche Cayman S жайғасты. 2009 жылғы бұл спорткар 12 мың шақырымды артқа тастапты. Көліктің қазіргі иесі «Кайманды» тек жазда мінгенін айтады. Бағасы 13.5 млн теңге.
2003 жылғы Toyota Crown Majesta
Бұл 17 «жастағы» Toyota Crown Majesta-ның одометрінде небәрі 9 мың км деп тұр. Автокөлік ішінен де сыртынан да су жаңа көрінеді. Қақпақ астына 4 литрлік V8 орнатылған седанға қазақстандық нөмір тағылған, бірақ ол Ресейде тұр. Көлік иесінің айтуынша, мұндай машиналар саусақпен санарлық. Бағасы 12.5 млн теңге.
2003 жылғы BMW Z4
17 жыл ішінде BMW Z4 родстері 8.5 мың шақырым жол жүрген. Иесінің айтуынша, Z4-тен су жаңа BMW-ның иісі шығады. Одометрдегі көрсеткіш дұрыс, оны сервистік жазбалар растайды. Е85 индексіндегі көлік алты цилиндрлі 3 литрлік мотор арқылы қозғалады. Құны 12 млн теңге.
2001 жылғы Mercedes-Benz E 430
Бестікті түйіндейтін Mercedes-Benz E-Class (W210) 19 жаста. E430 279 ат күшіне ие 4.3 литрлік мотормен жабдықталған. Хабарландырудағы мәліметке сенсек, 2001 жылдан бері седан еңсерген жол 20 мың шақырымға да жетпейді.
Материал жарияланған сәтте E430 Kolesa.kz-тегі ең қымбат W210 болды. Иесі көлікті 11 млн теңгеге бағалаған.
Комментариев: 0