Қытай автоөнеркәсібінде ұзаққа шабатын гибрид үшін бәсеке басталды.
||4720
Авторы: Дмитрий Елизаров
Geely жаңа NordThor EM-i гибрид күштік құрылымын ұсынды, ол NordThor жүйесінің екінші буыны. Бұл қондырғы үнемді әрі машинаның жүріс қорын ұлғайтады, ал EM-i жүйесі бар автомобильдердің негізгі бәсекелесі бензоэлектрлі BYD болмақ. Концерн соңғы әзірлемесін биыл ғана қолдана бастады.
NordThor EM-i жылу тиімділігі 46.5 % болатын 1.5 литрлік іштен жанатын қозғалтқышқа негізделген. Компания осы көрсеткіш бойынша рекорд орнаттық деп мәлімдеді. DM жүйесіндегі BYD-дің бензинді моторы тек 46.06 % көрсетеді. Агрегаттың қуаты белгісіз.
1 / 3
1 / 3
Жүйе E-DHT деген атау алды. Ол — екі электромотор, редуктор, басқару модульдері және басқа да электроникадан тұратын блок. E-DHT құрамындағы моторлардың бірі 218 ат күшін береді, блоктың жалпы тиімділігі — 92.5% (BYD-ге қарағанда жарты пайыз жоғары).
EM-i жүйесінің басты артықшылығы — жоғары энергия тиімділігі. Ол 100 шақырымға 2.67 литр отын жұмсайды, 2390 шақырымды еркін еңсереді. BYD-дің көрсеткіші — 2.9 литр және 2100 км.
Алдын ала мәлімет бойынша бұл жаңа қондырғыны алатын Geely Galaxy L6 седанының көрсеткіші. Бірақ EM-i алғдымен кроссоверге орнатылады. Galaxy Starship 7 EM-i қарашада нарыққа шығады, концерн оның алғашқы суреттерін біраз уақыт бұрын жариялаған.
Комментариев: 0