Бұрын АҚШ жұрты SUV мінуге құмар деп мысқылдайтын еуропалықтар енді өздері осындай машинаға қызыға бастады. Automotive News Europe жариялаған Dataforce дерегіне сүйенсек, былтыр Еуропада әртүрлі өлшемдегі 6.63 млн кроссовер өткен, бұл жаңа автомобиль нарығының 51 %-ын құрап отыр.
Осылайша SUV категориясының саудасы 2022 жылғы көлеммен салыстырғанда 19 % өсті. Бұл көрсеткішке 2023 жылы Қарт құрлықта 254 822 данасы өтіп, ең танымал модель атанған Tesla Model Y оң әсер етті.
Dataforce премиум класс модельдері жылдам электр жетекке ауысып жатқанын анықтады, былтыр Еуропада сатылған люкс седандардың 58 %-ы электрлі болды. Бірінші орында 19 965 данасы өткен Porsche Taycan тұр, ал
Еуропада сатылған орта және ірі көлемді кроссоверлердің
Комментариев: 0