Бір адамға бір автомобиль. Билік шектеуді бекітті

Бір адамға бір автомобиль. Билік норманы бекітті

Қазақстанға автомобиль әкелу ережесі көлікті сертификаттауға қатысты жаңа құжатпен толықты.

Жеке тұлғаға арналған — бір адамға бір машина шектеуі Қазақстанда 2024 жылдан бері бар. Енді бұл лимит тағы бір нормативтік-құқықтық актіде бекітіліп, жаңа әрі қатаң талаппен толықты. 2026 жылы 28 қыркүйектен бастап Қазақстанда көлік құралы құрылымының қауіпсіздігі туралы куәлікті (бұдан әрі куәлік) ресімдеу қағидасына өзгеріс енді. Сауда министрлігі жариялаған құжатқа сәйкес үшінші елдерден жеке тұлға өзі пайдалану мақсатында әкелетін жеңіл автомобиль, микроавтобус немесе жеңіл жүк көлігіне куәлік бір жылда бір реттен артық берілмейді. Осы көлік құралымен бірге келген бір тіркемеге (автомобиль тасымалдауға арналған тіркемені қоспағанда), сондай-ақ автотуристерге арналған «тіркеме-үйге» бір мезгілде куәлік ресімдеуге болады.

Жаңа ереже бойынша мынадай машинаға куәлік ресімдеуге рұқсат жоқ:

  • Жеке тұлға үшінші елдерден жеке пайдаланудан басқа мақсатта әкелген машина (жолаушыға арналған кедендік декларациядан тыс).
  • ҚР Өнеркәсіп министрлігінің № 342 бұйрығында бекітілген параметрге сай келмейтін көлік (қазір экологиялық класы бойынша талап — Еуро-4, бірақ жақында норма Еуро-5 деңгейіне көтеріледі).
  • ЕАЭО елдерінен жеке тұлға әкелген, электрондық паспорт ресімделмейтін, яғни шыққанына 5 жылдан асқан автомобиль.
  • Басқару органы оң жақтан сол жаққа ауысқан автомобиль.
Бір адамға бір автомобиль. Билік шектеуді бекітті

Жаңа ереже бойынша куәлік алған кезде шанаққа (рамаға) және өндірушінің сәйкестендіру тақтайшасына VIN-код (Vehicle Identification Number) тіркелуі қажет. Автомобильді сынақ зертханасында тексеру процесін, соның ішінде SOS батырмасының жұмысын тексеру барысын төрт жағынан видеоға түсіру керек. Тексеріс материалы қауіпсіздік туралы куәлік берілген күннен бастап кемінде 3 жыл сақталады.

28 қыркүйектен бастап Қазақстанда Өнеркәсіп министрлігі енгізген көлік құралының электрондық паспортын ресімдеу ережесіне өзгеріс енді. Сол күннен бастап жеке тұлға-импорттаушыдан шыққанына 5 жылдан аспаған, жеке пайдалану мақсатында жолаушыға арналған кедендік декларациясы бойынша жеткізілген автомобильдің ғана құжаты қабылданады. Яғни енді куәлік ресімдеген кезде көліктің кедендік құнының кемінде 48 %-ына мөлшерінде төлем жасау қажет.

Комментариев: 0

✖
Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.