Премьер-министр биыл маусымда 1 қыркүйектен бастап Қазақстанға көлік импорттау ережесін белгілейтін шаралар кешенін әзірлеуді тапсырды. Аталған күні шектеу күшіне енген жоқ, бірақ министрлік пен ведомство автомобиль әкелу тәртібін өзгертетін
Қазір ең маңыздысы — Өнеркәсіп министрлігінің көлік құралының электрондық паспортын рәсімдеу тәртібіне енгізген өзгерісі. Ведомство қол қойған бұйрықта ертеңнен бастап электрондық паспорт жасайтын зертханалар жеке тұлғадан тек жолаушы кедендік декларациясы бойынша жеке пайдалануға арналған, шыққанына 5 жылдан аспаған автомобильдің құжатын қабылдайды. Еуразиялық экономикалық одақ мемлекеттерінен кірген, шыққанына 5 жылдан асқан машинаға рәсімделген электрондық паспорт «аяқталмаған» статусын алады. Мұндай құжаттары бар көлік Қазақстанда алғашқы тіркеуден өтпейді. Құжат 2026 жылғы 28 қыркүйекте күшіне енеді.
Елде 2024 жылы қабылданған көлік әкелу нормасы қолданылады: жеке тұлға автомобильді (қажет болған жағдайда оған салмағы 3.5 тоннадан аспайтын тіркеме немесе автоүй қосылуы мүмкін) жылына бір рет көлік құрылымының қауіпсіздігін растайтын куәлікпен рәсімдеп, жеке пайдалануға арналған тауар ретінде 48%-дан немесе текше сантиметр үшін 1.5 еуродан басталатын мөлшерлеме бойынша кеденде рәсімдейді. Заңды тұлға 15 % кедендік алым төлеп, көлік құралының типін мақұлдау құжатымен импорттайды.
Биыл 11 қыркүйекте жарияланып, 22 қыркүйекте күшіне енген Үкімет қаулысы өндірушілердің кеңейген міндеттемелерін жүзеге асыру ережесіне өзгеріс енгізді. Онда утиль алымын төлеуге арналған құжатты жолаушы кедендік декларациясын толтырмай тұрып рәсімдеу керек деп жазылған. Яғни бұл рәсім кедендік бақылау аймағында жасалады.
Жақында Көлік министрлігінің Қазақстан Республикасының жолдарында жүруге арналған көлік құралының рұқсат етілген параметрлеріне қатысты № 342 бұйрығы өзгереді. Өзгеріс жеке тұлға жеке пайдалану үшін Қазақстанға әкелетін автомобиль мен мототехниканың
Комментариев: 0