«ҚазАвтоЖол ҰК» АҚ-ның 2023–2032 жылдарға арналған даму жоспарында көрсетілгендей, былтыр еліміздегі республикалық маңызы бар жолдардың 52 %-ы жақсы, 38 %-ы орташа, 10 %-ы нашар жағдайда болған. Ал World Economic Forum-ның 2019 жылғы есебіне сәйкес, Қазақстан Quality of roads бойынша мүмкін болған жеті ұпайдың 3.6-сын ғана жинап, 141 елдің ішінде 93-орынға ие болды.
Бұған республикалық маңызы бар жолдарды күтіп ұстауға бөлінетін қаржының аздығы себеп
- жергiлiктi жүк тасымалдаушыларға республикалық маңызы бар жолдарымен жүргені үшін абоненттiк төлем енгізу;
- транзиттік жүк көліктерінен Қазақстан аумағында болған күніне байланысты ақы алу.
Демек жергілікті және шетелдік жүк тасымалдаушылар ақылы жолды пайдаланғаны үшін ғана емес, жалпы ел аумағында жүргені үшін ақша төлейді.
Жол салушылар жол сапасын бақылауды күшейтіп, мердігерімен жұмыс істеу тәсілін қайта қарауға уәде беріп отыр.
09.07.2022 09:25-те толықтырылды: Бізге ҚР ИИДМ Автомобиль жолдары комитеті түсіндіргендей, шенділер қосымша ақы алуды емес, облыс аумағындағы ақылы жолдарға абоненттiк төлем енгізуді жоспарлап отыр.
«Министрлік пен „ҚазАвтоЖол ҰК“ АҚ-ға жүк көлігі иелерінен ақылы жолдарда абоненттік төлем енгізу туралы көптеген өтініш пен ұсыныс түсті. Азаматтардың өтінішін ескере отырып, министрлік пен „ҚазАвтоЖол ҰК“ АҚ жергілікті жүк көліктері үшін абоненттік төлем енгізу мәселесін қарастырып жатыр. Абоненттік төлем жүк тасымалдаушыларға арналған. Оның мөлшері көлік құралының жүк көтергіштігіне байланысты болады. Тариф мөлшері талқыланады»", — деп мәлімдеді мекеме.
Жол жөндеушілердің айтуынша абоненттік төлем жасаған жүк көлігі Қызылорда облысында тіркелген болса, сол облыста жүргенде ақы төлемейді. Ал басқа облыс аумағына өткенде жолақы төлеуге тура келеді. Шетелдік тасымалдаушыларға транзиттік тариф белгіленеді.
Комментариев: 0