Ақпандағы автонарық: Chery-дің үш моделі үздік ондыққа енді

Ақпандағы автонарық: Chery-дің үш моделі үздік ондыққа енді

Көш басында Chevrolet Cobalt емес, Hyundai Tucson тұр.

2024 жылғы ақпанда елімізде 11 495 жеңіл автомобиль мен жеңіл коммерциялық техника және 803 жүк көлігі мен автобус өтті. Қазақстан автомобиль одағы бұл былтырғы ақпанмен салыстырғанда 6.6 % төмен көрсеткіш екенін хабарлады. Биыл алғашқы екі айдағы нәтиже 2023 жылдың сәйкес кезеңінен 0.1 % төмен болды.

Үздік брендтер тізімінде Hyundai бірінші тұр. Ақпанда марка дилерлері 2798 автомобиль сатты, бұл 2023 жылғы сәйкес кезеңмен салыстырғанда 18.9 % артық. Екінші орынды 1834 машинасы өткен Kia (+1 %) алды, Chevrolet (1160 дана, 68 %) үштікті түйіндеді.

2024 жылғы ақпан қорытындысы бойынша жаңа автомобильдер нарығындағы үздік 10 марка

Орын Марка 2024 жылдың ақпанындағы сауда
1 Hyundai 2798
2 Kia 1834
3 Chevrolet 1160
4 Chery 1046
5 Haval 659
6 Jetour 544
7 JAC 517
8 Changan 493
9 Toyota 484
10 Geely 425

Автосалондарда Chevrolet Cobalt тапшы, сол үшін «Шеви» тізімде төмен орында тұр. Былтыр ақпанда клиенттер 2652 «кобальт» алса, биыл небәрі 944 данасы өтті. Бюджеттік седан екінші орынға ие болды. Көш басында Hyundai Tucson (1644) тұр, ол қаңтарда да үздік шыққан. Үшінші сатыға Kia Sportage (882) жайғасқан, ал үздік бестікке Chery Tiggo 2 (432) мен Hyundai Sonata (347) кірді.

Тізімде шағын Tiggo-ның тағы екі «туысы» бар. Tiggo 4 Pro (249) мен Tiggo 7 Pro (235) мықтылар қатарына қосылды. Қытайдың Haval M6 (314) моделі де үздік ондыққа енді.

Биыл алғашқы екі айдың қорытындысы бойынша ресми автонарықта Hyundai (5918 дана) көш бастады, одан кейін Kia (3065) мен Chery (2127) тұр. 2023 жылды екінші орынмен аяқтаған Chevrolet 1963 көлік сатып, төртінші орынға жайғасты.

2024 жылғы екі ай қорытындысы бойынша жаңа автомобильдер нарығындағы үздік 10 марка

Позиция Марка 2024 жылдың екі айындағы сауда
1 Hyundai 5918
2 Kia 3065
3 Chery 2127
4 Chevrolet 1963
5 JAC 1270
6 Haval 1188
7 Jetour 1144
8 Toyota 1023
9 Changan 938
10 Geely 748

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.