Қазақстанның көлік-логистика әлеуетін дамытудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасында тұрғындар мен кәсіпкерлерді электр не газбен жүретін көлікке отыруға барынша ынталандыру арқылы елде экологияға зияны жоқ көлікті дамыту және қолдау жоспарланған. Ол үшін билік салықты азайту, көлік қуаттайтын бекеттер салу, экологиялық таза автомобиль иелерінің ақылы жолда тегін жүруіне рұқсат беру секілді шаралар қолданады.
«Сонымен қатар экология стандарттарына сай келмейтін көлік құралдарын біртіндеп қолданыстан шығару үшін қажет шаралар кешені әзірленеді», — деп жазылған құжатта. Тиісті түзетуді ҚР ІІМ мен ҚР ИИДМ 2023 жылы дайындауға тиіс.
Kolesa.kz редакциясына тұжырымдама авторлары жобада ең алдымен өте көп мөлшерде ауаға зиян газ тарататын, экологиялық класы төмен жүк көліктері сөз болып отырғанын айтты. Жеңіл көліктің экокласына қатысты талап та кезең-кезеңімен қатаңдайды.
ИИДМ өкілдерінің айтуынша билік ауа тазалығы үшін «экологиялық класы төмен көліктерді елге кіргізу, тіркеу және пайдалануға орташа не ұзақ мерзімге тыйым салып, техникалық нормаларды қатаңдату арқылы» күреседі.
«Бірақ мемлекет халықтың ескі машинасын тартып алмайды. Тиісті талаптар күшіне енгеннен кейін олар қолданыстан шығады. Оң рөлді көліктерге не болғанын еске түсіріңізші. Ескілерінің жайы да дәл солай болады», — дейді жоба авторлары.
Қазір елде класы Еуро-4-тен төмен машиналар бастапқы есепке алынбайды. Жуырда жарияланған комплектациясы қарапайым көлік шығаруға рұқсат беретін үкімет қаулысы уақытша сипатқа ие. Тұжырымдама бойынша алдағы жылдары шеттен келетін және елде жасалатын автомобильдерге талап қатаңдайды.
Еске салайық, осы тұжырымдаманы әзірлеген мамандар жанармай құнына жол салу және жөндеу шығынын қосуды ұсынды. Жиналған ақша жол сапасын жақсартып, жолдарды күтіп ұстауға, жол бойындағы қызмет көрсету орталықтарын дамытуға және электромобиль қуаттайтын бекеттер салуға жұмсалады екен.
Комментариев: 0