Аса сәнді Buick Riviera өз маркасы үшін Cadillac-тың Eldorado-сымен тең еді, бірақ әлдеқайда арзан бағаланды. Дамуының сегізінші сатысында (1995-1999 ж) автомобиль шет-шеті жұмырланып, жүксалғышы жіңішкерген купе түрінде жасалды, соның арқасында оны жұрт қараңғы уақытта да жазбай танитын.
Салмағы 1718 келі тартатын жалпақ әрі тапал (5.26×1.9×1.4 м) машина 205 ат күшіне ие V6 3.8 және 225-240 «арғымағы» бар мотор арқылы қозғалды. Беріліс қорабы автомат, ал жетегі тек алдында болатын.
Бес жылда шыққан 59 579 «ривьераның» кем дегенде біреуі Қазақстанға да жетті. Оны Алматы көшелерінен көргендер бар.
Модельдің болашағы зор болатынына күмән келтірмеген GM басшылары тағы бір түрленім шығару мүмкіндігін қарастырып, сол мақсатта Riviera конвертиблін әзірлейді. Прототип жалпы қолданыстағы жолға шығуға рұқсат алмағандықтан, утильге не музейге кетуі керек еді. Бірақ темір тұлпардың жолы болды.
Турбиналы V6 орнатылған 1995 Buick Riviera Convertible жуырда сатылымға шықты. Одометрі 2664 миль (4287 км) көрсетіп тұр, бірақ оның қашан және қайда барғаны белгісіз. Машина салоны былғарымен қапталған, орындығы мен жұмсақ шатыры электр жетекті,
Әзірше нақты бағасы белгіленбеді, ал 2009 жылы Barrett-Jackson аукционында 36 300 долларға сатылған.
Комментариев: 0