Жетілдірілген Qashqai-дың көпке таныстырылған сәтінен бері екі жыл өтсе де, ол енді ғана ресейлік нарыққа шығарылмақ, ізінше Қазақстанға да жетеді. Петербордағы зауыттың басшылығы шығарылым кестесінен аса ауытқыған кездердің болмағанын айтады, ал кешігуге көлікті біздің жолдарға, климаттық ерекшеліктерге және ЕЭО нарығына сай бейімдеу жұмыстары себеп болды.
Бір қарағанда Qashqai-дың өңі бұзылмағанын аңғарамыз. Тіпті, шамалы жасарып қалған десе де артық емес. Егер Juke Қазақстан мен Ресей нарығынан кеттетін болса (бұлай болуы ғажап емес, себебі сатылым нәтижелері көңіл көншітпейді), онда Qashqai Nissan-дағы ең сәнді үлгі болары сөзсіз.
Екінші буынның алғашқы рестайлингтегі өзгерістері (J11) базалық: тұмсығы өңделген, артқы оптикасы жақсарып, бампері жаңарған. Салондағы орындықтар жақсартылып, рөлдің пішіні спорттық көліктердікіндей болған, пластик пен әрлеу материалдарының да сапасы жақсарды, консольдің жолаушы отыратын жақтағы бөлігін экологиялық былғарымен қаптаған және ең бастысы, дыбыс изоляциясы күшейтілген.
Рестайлингті Qashqai-дың келуімен моторлар топтамасы 1.6 литрлік турбодизельден арылмақ. Әзірге қақпақ астына ҚР мен РФ нарығында танымал бұрынғы — 2 литрлік (143 а.к.) және 1.2 литрлік турбо (115 а.к) моторлары қойылады. Көп ұзамай моторлар гаммасын турбоүрлегішке ие 1.3 литрлік қозғалтқыш (Mercedes-Benz A-Class қақпағының астынан көруге болатын мотордың дәл өзі) толықтыруы мүмкін.
Трансмиссия жағынан бәрі бұрынғыдай, дәл сол вариатор тұр, бірақ оны қайта тігіпті. Ал аспасымен біраз жұмыс істеген. Сынақтан өткізушілер мен жүргізушілер тарапынан шассидің тым қатты екені жайлы айтылған пікірлерге құлақ асқан мамандар оны сәл жұмсарту үшін тер төкті. Жаңартылған Qashqai-да өзге амортизаторлар болады. Электрлі күшейткіш те жақсаруы тиіс, нақтырақ айтсақ елгезек болады.
Тағы бір жаңалық — көліктің белсенді қауіпсіздік жүйесімен жабдықталуы. Qashqai-да Forward Emergency Braking деп аталатын кедергі алдында автоматты түрде тежелу жүйесі мен артқа қарай қозғалғанда көлденең бағытта жақындап келе жатқан объектілер туралы хабар беретін радар (RCTA) пайда болады.
Көліктің жиынтық түрлері мен бағасы жөнінде әзірге ақпарат жоқ, дегенмен үздік нұсқаларында «Яндекс. Авто» медиажүйесінің әлі де қолжетімді болары анық.
Nissan Qashqai-дың екінші буыны алғашқысымен салыстырғанда, Қазақстанда аса көп сұранысқа ие болмады. Ол жарыққа шыққанда нарықтың жағдайы онша жақсы емес еді, әрі валюта бағамы да сұраныстың төмендеуіне түрткі болды. Алайда марканың басқа кроссоверлерінің арасында біздің елдегі танымалдығы бойынша аталған үлгі екінші орында тұр. 2018 жылы 553 «кашкай» өз иесін тауыпты. Ал көш басында өткен жылы 609 данасы сатылған Terrano (Renault Duster көлігінің ниссандық үлгісі) келеді.
Комментариев: 0