Toyota танымал модельдің келесі буыны жайлы ақпарат бөлісті. Жаңа көлік қазіргі нұсқасы жарық көрген сәттен 14 жыл өткен соң таныстырылды.
Машинаның агрессивті кескінін айтпағанда, негізгі ерекшелік капот астынан байқалады. Tundra енді турбоүрлемді V6 арқылы қозғалады. Land Cruiser 300-ден алынған бұл мотор 389 ат күші мен 649 Нм момент береді. Тосын сый да жоқ емес. Анағұрлым қымбат нұсқалары дәл осы турбомоторға негізделген 437 ат күшіне (790 Нм) ие гибрид күштік құрылыммен ұсынылады. Ол 10 сатылы автоматпен жұмыс істейді.
Екінші өзгеріс артқы аспасында. Toyota инженерлері классикалық рессорлы жинақтан бас тартып, серіппелі көп иінтіректі аспа орнатуды жөн көріпті. Ал қиылмайтын белдік орнын сақтап қалды.
Пикаптың электронды бөлігі де көз қуантады. Жаңа нұсқа бейімді круиз-бақылау, жолақта ұстап қалу, автоматты тежеу, жаяу жүргіншілер мен велосипедшілерді анықтау жүйелерінен тұратын Toyota Safety Sense 2.5 көмекшілер кешенімен жабдықталады.
«Тундра» салонында 14 дюймдік мультимедиа экраны пайда болды, бірақ оны қымбат көліктен ғана көруге болады, арзандау машина алғандар көлемі 8 дюйм экранды қанағат етеді. Сонымен қатар салонда 12.3 дюймдік дисплей базасындағы цифрлы аспаптар панелі бар. Жалпақ ортаңғы консольде қуаттағыш пен қозғалыс режимдерін ауыстыратын шайба көзге түседі.
Tundra ұзартылған екі есікті (CrewMax) және төрт есікті нұсқада ұсынылады. Нұсқасына байланысты шанақ ұзындығы 1.67-2.47 метр аралығында болады.
Toyota Tundra топтамасындағы үздік жиынтық — TRD Pro. Бірқатар қосымша жабдықтар орнатылған гибрид жолсыз жерде еркін жүреді. Оған пикапты 2.8 см-ге көтеретін Fox аспасы, басқа тұрақтандырғыш, металл қорғаныс пен жарықдиодты «аспашам» орнатылады.
Компания модельдің ресми бағасын әлі жарияламады, дегенмен базалық көліктің құны 36 мың доллардан басталады деген болжам бар. Ал TRD Pro үшін кем дегенде 60 мың доллар төлеуге тура келеді.
Комментариев: 0