Біздің елде L200 ретінде белгілі жаңа Mitsubishi Triton моделін ASEAN NCAP инженерлері сынақтан өткізді. ASEAN NCAP сынағының еуропалық бағдарламадан біршама айырмашылығы бар.
Малайзияда краш-тесттің екі-ақ түрі бар: машина 64 км/сағ жылдамдықпен бетпе-бет және 50 км/сағ жылдамдықпен тіркемеге бүйірімен соғылады. Бонус ретінде көліктің электронды көмекшілерін тексеріп, көрінбейтін аймақты бақылау жүйесі мен оның мотоциклшіні байқау қабілетіне баса назар аударады.
Инженерлер 2.4 литрлік турбодизельмен жүретін, салоны екі қатарлы, оң рөлді Triton пикапын сынады. Нәтижесінде модель бес жұлдызға ие болды, бірақ кішігірім кемшіліктер бар. Бетпе-бет соққы кезінде жүргізушінің оң аяғы жаралану ықтималдығы жоғары болды, сондай-ақ жолаушы орнындағы манекеннің кеудесіндегі сезгекке салмақ түсті. Ересектер қауіпсіздігі бойынша автомобиль 32 ұпайдың 26-сын алды.
L200-дің алдыңғы буыны 2019 жылы Latin NCAP өткізген краш-тесттенашар нәтиже көрсеткен. Бірақ ол кезде модельдің Чили нарығына арналған қауіпсіздік жастығы да жоқ базалық нұсқасы сынаққа қатысты. Тест нәтижесі Mitsubishi басшыларының құлағына жетіп, олар болашақта L200-дің мұндай түрленімі шықпайтынын айтқан.
Комментариев: 0