Біз үшін үйреншікті көліктер мен электромобильді салыстырғанда көбіне қызмет көрсету құнына мән беріледі. Батареялы машиналарды жақтаушылар оны сервиске апарудың қажеті жоқтығын алға тартады. Расымен де, сұйықтықтары мен майын ауыстырмайсыз, әрі тежеуіш қалыптары да төзімді келеді. Бірақ таяқтың екі ұшы барын ұмытпаған жөн. Jalopnik басылымының тілшілері 2016 жылы шыққан және осы уақыт аралығында 400 мың миль (645 мың км) жолды артқа тастаған Tesla Model X 90D үлгісіне қызмет көрсету тарихын қарастырып, кроссовердің сервистік қызметке қанша рет жүгінгенін анықтады.
Бұл көліктің әдеттегі Model X емес, Лос-Анджелес, Сан-Диего, Палм-Спрингс және Лас-Вегас арасында үздіксіз қатынап жүрген такси машинасы екендігін айта кеткен жөн. Яғни, ол үнемі қозғалыста.
Темір тұлпар жүйткіп жүрген төрт жылға жуық уақыт аралығында сервистік қызметке шамамен 29 000 доллар жұмсалған. Енді бұл қаражаттың қандай ақауларды жөндеуге кеткенін қарастырып көрейік.
Борттық электроникадан бастасақ, салқындатқыш компрессорының істен шыққаны оғаштау көрінеді. Электромобильдерде ол жетекті белдікпен емес, жеке мотор арқылы қозғалысқа келеді. Оның ақауы алғаш рет 72 384 миль жүріп өткен соң, ал екінші рет 115 362 миль жүрген соң пайда болған.
Сонымен қатар, кроссовердегі есік ашатын батырмалар, рөлдегі ауыстырып қосқыштар мен панель ортасына орнатылған үлкен дисплей ауыстырылған. Соңғысы мүлде қосылмай қойған екен. Жаңасын алуға 2.4 мың доллар жұмсалыпты. Қауіпсіздік жастықтарының сымы да жөндеуден өткен.
Тізімде жоғары вольтті батарея да бар.Түпнұсқалық батарея 317 000 мильге дейін шыдаған көрінеді. Көлік иелерінің сөзіне сенсек, электрокар әрі қарай да жүре беретін еді, бірақ борттық компьютер 56 миль қалғанын көрсеткен кезде ол толық өшіп қалатын болған. Десе де оны ауыстыру үшін ақша шығындаудың қажеті болған жоқ. Бұл кепілдікті жағдай (Tesla батареясына 8 жыл кепілдік беріледі. Қазір өндіруші жүрген жолын 150 000 мильге дейін шектеді) деп танылған.
Кроссовер одометріндегі көрсеткіш 374 000 мильді көрсеткенде зарядтау портын қалқалап тұратын қақпақ пен жалғағыш ауыстырылған.
Tesla жас автоөндіруші болғандықтан, көліктердің салонынан кемшіліктер табылып, жиі сынға ілігіп жатады. Бұл машинаның да сервистік жазбаларынан салонындағы сынған панельдердің, құлыптар, бекіткіштер мен нығыздағыштардың, ауа өткізгіштер мен тіпті екінші қатардағы орындықтардың түгел ауыстырылғанын білуге болады. Орындықтарын ауыстыру үшін 5 мың доллар қаржы жұмсалыпты.
Механикалық ақауларына келер болсақ, мұнда тізім қысқа: механиктер жетегін, тозаңдықтарын, тежеуіш қалыптары мен дискілерін ғана ауыстырыпты. Алғашқы бөлшек 166 мың мильден кейін ауыстырылғанын айта кеткен жөн. Бұл электрлі көліктердің рекуперативті тежеуді қолдана алу мүмкіндігімен байланысты.
Жоғарыда айтылғандай, Tesla Model X-ті жөндеу жұмыстарына 40 ай ішінде 29 мың доллар жұмсалған.
Сөз реті келгенде айта кетсек, 2016 жылдан бері үздіксіз қызмет еткен бұл Tesla Model X-ті компания 32 мың долларға сатуға шығарды. Көлік бірден иесін тауып, 30 мың долларға сатылды. Ал төрт жылға жуық уақыт бұрын оны алуға 111 950 доллар төленген болатын.
Комментариев: 0