Porsche 911-ді түрлендіру барысында батыл шешім қабылдап, түбегейлі өзгертетін шеберлер жоқтың қасы. Акира Накайдың спорткарлары мен 1000 «арғымағы» бар драгстерлер есімізде, алайда көп жоба 6 цилиндрлі қозғалтқышын сақтап қалған. Ал америкалық DevSpeed компаниясы SEMA көрмесінде ерекше түрленім көрсетті
Мамандар 2007 жылғы Porsche 911 GT3 (997) моделінің 3.6 литрлік (415 а. к.) моторын алып, орнына Subaru Impreza WRX STI-дың 2 литрлік 4 цилиндрлі қозғалтқышын қойыпты. Бұл стандарт агрегат емесі анық, ол көлемі ұлғайған BorgWarner EFR 7064-C турбокомпрессорын, күші артқан бұлғақ-піспек тобын, қуатты үлестіруші білікті иеленген. Мотор моментті артқы дөңгелектерге беретін 6 сатылы механикамен жұмыс істейді.
Автомобильдің сырт пішіні де өзгеше. Спорткарға GT3R-дің бастырығын, 19 дюймдік Rotiform 917 дискісін және BC Racing койловерін орнатқан. Ішінде қауіпсіздік каркасы, карбон орындықтар, Link компаниясының спорттық аспапатар панелі, көміртекті пластиктен жасалған торпедо және борт жүйелерін басқаратын бірнеше қосқыш бар.
шығармайтындары жоқ