Құрылысы 17 маусымда басталған Fehmarnbelt туннелі Балтық теңізінің батыс бөлігіндегі Фемарн-Бельт бұғазының түбімен теміржолмен ғана емес, көлікпен өтуге мүмкіндік береді.
Туннель өте кең, өйткені ол қызмет көрсету өткелімен бөлінген екі екіжолақты автомагистральдан және екі электрлі теміржолдан тұрады.
Еуропаның ең ірі инфрақұрылымдық жобаларының бірі болып табылатын бұл туннель бұрғылау машинасын қолдану арқылы емес, алдын ала қазылған траншеяға темірбетоннан жасалған жеке бөліктерді суға батыру әдісімен салынады. Әрқайсысының (барлығы 89) салмағы 73 мың тонна, ұзындығы 217 метр, ені 42 метр және биіктігі 9 метр.
Fehmarnbelt туннелінің ұзындығы 18 шақырымнан асады, суасты маршрутының ең терең нүктесі теңіз деңгейінен 40 метр төмен болады. 2029 жылы ашылады деп жоспарланған, құрылыс бюджеті 7 миллиард еуро.
Туннелдің құрылысына қарсы шыққан кеме қатынасы компаниялары наразылығын білдірді, себебі қазір Данияны Германиямен тек паром байланыстырады. Алайда туннель іске қосылғаннан кейін жолға кететін уақыт қазіргі 45 минуттық паром сапарымен салыстырғанда пойызбен 7 минутқа, көлікпен 10 минутқа дейін қысқарады. Данияға жеткеннен кейін әрі қарай Скандинавияға өтуге болады, бұл Еуропа автотуризмін жақсартады.
Комментариев: 0