Бұрында айтылғандай, 25 маусымда Бейжің электромобиль сатып алушылар үшін де, желіге қосылатын гибрид алғысы келетіндерге де берілетін жеңілдіктер мен субсидияларды 50 %-ға қысқартты. Қытай билігі мұндай көлік құралдары қазір тым қымбат емес, әрі тиімділігі жоғары деген шешімге келіп, отандық өндірушілердің субсидияға сенбей, бәсекелестікке ден қоюына кеңес берген. Сондай-ақ олар экомашиналар нарығы айтарлықтай қалыптасты және мемлекеттің қолдауынсыз дамитын болады деп болжаған-ды.
Бірақ іс жүзінде олай болмай шықты. Automotive News Europe басылымы қытайлық автоконцерндер тап болған қиындықтар жайлы хабарлады. Мемлекеттік JAC Motors өткен айда автокөлік сатылымы бірден 66 %-ға құлдырағанын айтып, есеп берді. Жекенің қолындағы Geely-дің де жағдайы мәз емес. Биыл концерн жаңа үш үлгісін: алғашқы MPV, Volvo платформасындағы шағын паркетник XC40 және Geometry шағын седанын шығарғанына қарамастан, олардың біреуі де жақсы нәтиже көрсете алмады. Осымен үшінші ай қатарынан компанияның ішкі нарықтағы үлесі кеміп барады: шілдеде сатылым 24 %-ға, яғни 91 375 данаға төмендеген.
Бұл жағдайға АҚШ-пен арадағы сауда соғысы да әсерін тигізуде.
Комментариев: 0