«Отандық кәсіпорындар нарықтағы позициясынан айырылуда. Біз көршілерімізбен бәсекелестікте жеңіліп жатырмыз. 2017 жылдан бері халықаралық автотасымал нарығында отандық тасымалдаушылардың үлесі бір жарым есе азайды», — деді Қасым-Жомарт Тоқаев үкіметтің кеңейтілген отырысында.
Оның айтуынша, отандық кәсіпкерлер жүк тасымалының дамуына кедергі болып отырған жүк көліктерінен (ершікті автотартқыш) алынатын утилизациялық алымды қайта қарауды сұрайды. Халықаралық жүк тасымалымен айналысатын жүк көліктерінің саны Ресейде — 34 мың, Беларусьте — 15 мың, Өзбекстанда — 8 мың. Ал Қазақстаннан 7.5 мың ғана жүк машинасы халықаралық тасымалға шығып жүр. 2017 жылдан бері бұл нарықта отандық тасымалдаушылардың үлесі бір жарым еседен аса кеміді. Басты себептердің бірі — утилизациялық алым. Қазақстанда ершікті автотартқышқа орта есеппен 1.6 миллион теңге утилизациялық алым төленеді.
«Сондықтан үкімет осы саладағы мемлекеттік саясатты жетілдіру бағытында және утилизациялық алым туралы ұсыныс дайындауы керек», — деді мемлекет басшысы.
Анықтама ретінде: Қазақстанда Президент айтқан ершікті автотартқыштарға төленетін утилизациялық алым — 550 АЕК (1 604 350 теңге), ал 20-50 тонна жүк көтеретін көліктерге (ершікті автотартқыштарды қоспағанда) 2050 АЕК (5 979 850 теңге) алым төленеді.
Комментариев: 0