Өзбекстан да Қазақстандағыдай жол ережесін елемейтін мопед жүргізушілерінің көбейгеніне назар аударды. Ташкент пен басқа қала көшелері Алматымен салыстырғанда мотокөлікке толы болмаса да, мемлекеттік деңгейде жедел шешім қабылданды.
Наурызда Өзбекстан Ішкі істер министрлігі мұндай көлікті міндетті тіркеуді қарастыратын құжат жобасын жариялады, ал жақында жол ережесіне мопед пен скутер үшін мемлекеттік нөмірдің жеке категориясын, сондай-ақ бірқатар жаңа және қайта қаралған терминді енгізетін түзетулер бекітілді.
Өзбекстанда енді мопед деп жылдамдығы 25 км/сағ асатын және 50 км/сағ жетпейтін, қозғалтқыш көлемі
Скутер деп қуаты
Мопед пен скутердегі нөмір мотоциклдегі белгіге ұқсас болады. Яғни, 220×170 мм өлшемдегі тақта, бірақ байктерде жоғарғы қатарда үш сан және төменгі қатарда екі әріп болса, жаңа форматта әріптер де үшеу болады. Скутерлерде аймақ коды жасыл түспен боялады, бұл күштік құрылымы электрлі дегенді білдіреді.
Мотокөлікті тіркеу мерзімі өте қысқа: 2025 жылдың 1 қаңтарынан бастап нөмірсіз жолға шығуға болмайды!
Құжатта жеке мобильділік құралының жылдамдығын шектеу бойынша түзетулер және ең төменгі жас шегі де көрсетілген: тротуарда 10 км/сағ, жүріс бөлігінде 20 км/сағ. Мысалы, жеке мобильділік құралын 14 жасқа толмағандарға басқаруға тыйым салынады. Жеке мобильділік құрал және мопед пен скутердің қозғалысын шектейтін жеке тармақпен екі жаңа белгі енгізіледі.
Қазақстанда мопедті тіркеу жобасы тоқтап тұр. Өзгеріс жобасы былтыр жазда пайда болды, бірақ мопедтерге нөмір тағу қашан басталатыны туралы нақты мәлімет әлі жоқ. Соңғы рет биыл мамырда оларды заңдастыру, тіркеу және А және А1 жүргізуші куәліктерін беру жыл аяғына дейін аяқталуы керек деп хабарланған, бірақ заңға әлі қол қойылмаған.
ІІМ мәліметінше маусымның соңындағы есеп бойынша Алматыда жылдың басынан бастап мопед пен самокат қатысуымен 463 жол-көлік оқиғасы тіркелді, онда 500 адам жарақат алды, 7 адам қаза тапты. Бұл мотокөлікпен болған оқиғаның толық статистикасы емес.
Комментариев: 0