АҚШ жол қауіпсіздігін сақтандыру институты шағын кроссоверлерді өзгеше әдіспен сынады. Мамандар алюминийден жасалған стационар блокты кедергі ретінде алған, соғылар алдындағы көлік жылдамдығы 64 км болды. Стандарт сынақтан 15 қатысушы да сүрінбей өтті, бірақ бір ғана детальді өзгерткенде Ford Escape пен Volvo XC40 қана жақсы нәтиже көрсете алды.
Бұл жолы артқы орындыққа 12 жастағы балаға не аласа бойлы әйелге ұқсайтын манекен отырды. IIHS берген мәліметке сүйенсек, соңғы 25 жылда жаңа көліктің алдыңғы бөлігінде отырып мерт болғандар саны 50 % азайған, алайда арт жақтағы жолаушының ажал құшу қаупі әлі де жоғары, өйткені автоөндірушілер бұл мәселеге жете мән бермейді.
Краш-тест нәтижесінде он бес кроссовердің екеуі ғана «жақсы» баға алды. Тоғыз көлік «нашар» көрсеткішпен рейтинг соңына жайғасты. Қатарында жақсы таныс Hyundai Tucson,
Еске салайық, артқы орынға жайғассаңыз да, белдік таққан абзал. Жолаушының
Комментариев: 0