Он бес кроссовердің тоғызы IIHS сынағынан өте алмады

Он бес кроссовердің тоғызы IIHS сынағынан өте алмады

Ұйымдастырушылар бір ғана детальді өзгерткен.

АҚШ жол қауіпсіздігін сақтандыру институты шағын кроссоверлерді өзгеше әдіспен сынады. Мамандар алюминийден жасалған стационар блокты кедергі ретінде алған, соғылар алдындағы көлік жылдамдығы 64 км болды. Стандарт сынақтан 15 қатысушы да сүрінбей өтті, бірақ бір ғана детальді өзгерткенде Ford Escape пен Volvo XC40 қана жақсы нәтиже көрсете алды.

Девять из пятнадцати кроссоверов провалили новый краш-тест IIHS
Volvo XC40

Бұл жолы артқы орындыққа 12 жастағы балаға не аласа бойлы әйелге ұқсайтын манекен отырды. IIHS берген мәліметке сүйенсек, соңғы 25 жылда жаңа көліктің алдыңғы бөлігінде отырып мерт болғандар саны 50 % азайған, алайда арт жақтағы жолаушының ажал құшу қаупі әлі де жоғары, өйткені автоөндірушілер бұл мәселеге жете мән бермейді.

Краш-тест нәтижесінде он бес кроссовердің екеуі ғана «жақсы» баға алды. Тоғыз көлік «нашар» көрсеткішпен рейтинг соңына жайғасты. Қатарында жақсы таныс Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Chevrolet Equinox және Mitsubishi Eclipse Cross, біздің елде көп кездеспейтін Buick Encore, Honda CR-V, HR-V, сонымен қатар Jeep Compas пен Renegade бар. Тағы үш модель: Subaru Forester, Nissan Rogue (X-Trail), Audi Q3 бір саты жоғары орналасты, ал Toyota RAV4 «жарамды» деген баға алған жалғыз қатысушы.

Еске салайық, артқы орынға жайғассаңыз да, белдік таққан абзал. Жолаушының 30-40 см әрірек отыруы оған мүлде қауіп төнбейтінін білдірмейді. Ал жоғары жылдамдықта келе жатқан көлік апатқа түссе, арттағы адам алдында отырғандарды жаралауы мүмкін.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.