Nissan Murano получил новый дизайн, но лишился V6

Nissan Murano-ның дизайны өзгеріп, V6-мен қоштасты

Жаңа кроссовер 2025 жылдың басында саудаға шығады.

Nissan АҚШ-та Murano-ның жаңа, төртінші буынын көрсетті, кроссовер бұрынғы платформасында қалды, бірақ шанағы мен интерьері өзгерді. Капот астында да үлкен өзгеріс бар: компания V6-дан бас тартып, оның орнын 4 цилиндрлі турбомотор басты. Модельде бұрын болмаған опциялар пайда болады. Бағасы кейінірек белгілі болады.

Nissan Murano компания V-Motion деп атайтын дәстүрлі трапеция тәрізді радиатор торын сақтап қалды, бірақ оның шетінде жаңа жүріс шамы орналасады. Басты жарық блогы өте жіңішке болды, бампері X-пішінде жасалған. Murano кроссовердің алдыңғы буынына ғана емес, бір кездері танымал болған Infiniti FX35-ті де еске салады. Опция ретінде 21 дюймдік дөңгелек дискісін орнатуға болады (базада 20 дюйм).

Murano-ның дөңгелек базасы өзгерген жоқ — 2824 мм, бірақ басқа өлшемі аздап өсті. Киренсі артып, 211 мм-ге жетті, ал аспасында бейімді амортизатор болады.

Интерьер архитектурасы толық өзгерді, басқа рөл, алдыңғы панель және ортаңғы тоннель көзге түседі. 12.3 дюймдік екі дисплей болады, климат басқарудың сенсорлы панелі Ariya электрокарының стилінде жасалған, ал трансмиссия селекторының орнын батырмалар жинағы басты. Соның арқасында тоннельде шынтақтіреуіш пен сымсыз қуаттауға орын босады.

Murano-ның алдыңғы креслосында алғаш рет массаж функциясы мен желдету мүмкіндігі пайда болды, артқы орындық Zero Gravity технологиясымен жасалған. Nissan екінші қатарда орын кеңейіп, артқы есіктің ашылу бұрышы артқанын және жүксалғыш көлемінің ұлғайғанын айтты.

Көптеген заманауи технология қосылды. Google қызметтері, шуды азайту функциясы және үздік комплектацияда он динамигі бар Bose аудиожүйесі пайда болды. Марка Murano-ға ProPilot Assist электронды көмекшілер кешенін орнатты.

Кроссовер бұрынғы 3.5 литрлік V6-мен емес, турбоүрлемді 2 литрлік төрт цилиндрлі мотормен жүреді. Ал вариатордың орнын 9 сатылы автомат қорап басты. Жаңа қозғалтқыш 244 ат күші мен 353 Нм береді. Ең арзан комплектация алдыңғы жетекті, ал қалғаны толық жетекті болады. Жаңа өнімнің динамикасы жайлы ақпарат жоқ, бірақ аралас циклде 100 км-ге 10 литр отын тұтынады деген болжам бар.

Nissan Murano-ның дизайны өзгеріп, V6-мен қоштасты

Nissan енді машинаның жол талғамайтын мүмкіндігін арттыруға күш салмайды. Мысалы, жақында Patrol бұрынғыдай үлкен атмосфералы қозғалтқышпен емес, шағын турбомотормен жүретіні белгілі болды. Murano сияқты Patrol-дың да буыны алмасқанда өлшемі өзгерген жоқ, тек сәл кеңейді.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.