M5-тің V10 моторымен жүретін 8-сериялы BMW

M5-тің V10 моторымен жүретін 8-сериялы BMW

Шеберлер рестомодтың екіншісін жасамайды.

Калифорнияда ерекше «сегіздік» BMW жарық көрді. Rein Speed ​​​​Shop ательесі E31 купесінің M нұсқасын жобалап, спорткарды заманауи қуатты BMW-дан алған көптеген жаңа компонентпен жабдықтады. Купенің қуаты 200 ат күшіне дейін артты. Қоғамның оң бағасына ие болғанына қарамастан рестомодтың екіншісі шықпайды.

Жоба доноры BMW 850i болды, стандарт V12 моторының орнын BMW M5 E60-тың V10 моторы басты. Қозғалтқыш жақсарып, көлемі 5-тен 5.8 литрге ұлғайды, соған сай рестомод 858 CSL индексін алды. Әзірлеушілер қозғалтқыштың қуатын жариялаған жоқ, бірақ ол 850i мен M5-тен мықты болатыны анық. Агрегат 6 сатылы механика қорап және артқы жетек жүйесімен жұмыс істейді.

Купенің кейбір шанақ деталі карбоннан жасалды. Спорткар ұзарған қанат және аэродинамикалық бастырықпен ерекшеленеді. Рестомод авторлары «сегіздіктің» стандарт шамынан бас тартып, оның орнына ауа тартқыш қойды. Машина басқа газ шығару жүйесі және жаңа дөңгелек дискісімен жабдықталған.

Шеберлер BMW 858 CSL интерьеріне өзге M модельдердің деталін пайдаланды. Рестомод салонында M5 E60-тан алған рөл мен кресло, басқа аспаптар панелі мен климат бақылау блогы бар. Сондай-ақ BMW iDrive контроллері бар медиажүйемен жабдықталды, BMW 8 Series (E31) шығып жатқан кезеңде мұндай жүйе болмаған.

Купе авторлары рестомодтың бағасын да, тапсырыс бойынша жасамау себебін де айтқан жоқ.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.