Танымал LX 570-ті америкалық Newport Convertible Engineering ательесі 4 есікті кабриолетке айналдырды. Жапониялық төбесі ашық жол талғамайтын көліктердің кем дегенде біреуі бірнеше жыл бұрын Қазақстанға әкелінген. Эстетикалық жағын ескерсек, мұндай өңдеу әдемі көрінбейтіні анық, бірақ оны да ұнататындар бар.
Біз айтып отырған арабиялық LX модельдің 2010 жылдардың ортасында шығарылған рестайлингке дейінгі нұсқасы негізінде жасалды. Бүйірлік тіреуіші бар төбесі толығымен алынып тасталған. Үсті жабық жүксалғышқа аң аулауға қажет жабдықтар салынады. Бұдан басқа өзгерістер қатарында салон үстіндегі қауіпсіздік үшін қойылған доға (машина құмда аударылып қалса, мұндай қарапайым көлденең түтіктің адамды құқаруы қиын), алдыңғы ірі бампер және артқы жүксалғыш қақпағындағы тоқтау сигналы бар.
Жоғарғы бөлігінің болмауы рамалы LX шанағының қаттылығына көп әсер еткен жоқ, жеңілдеген машина ширақ бола түсті. Сондай-ақ көлікте БАӘ тіркеу нөмірінің тұрғанына қарап, оның жалпыға ортақ жолдармен жүруіне рұқсат етілгенін аңғаруға болады. 5.7 литрлік бензинді атмосфералы мотор әу бастағы 362 ат күші мен 530 Нм моментті сақтап қалды. Бірақ бұл төбесі ашық LX570 күн ыстық, құмды дауыл қатты соғатын өңірде жайлы болмайтыны сөзсіз.
Комментариев: 0