BMW компаниясының жылытуға болатын орындық үшін ай сайын абоненттік төлем алу идеясының сәтсіз болғанына қарамастан, автоөндірушілер осы саланы қарастыруды жалғастыруда. Мысалы, Mercedes-Benz жылына 1200 долларға электромобильге жылдамдық қосып береді, қытайлық Nio-да автопилот бар, ал Audi екі аймақты
Компания ай сайын қандай қызмет үшін ақы алатыны әлі белгісіз. Hyundai Connected Mobility бөлімшесінің басшысы Маркус Вельц британиялық
Мысал ретінде
Абоненттік төлем бизнесі болашақта автоөндірушілер үшін маңызды табыс көзіне айналуы мүмкін. Stellantis альянсының есебі бойынша 2026 жылдың өзінде оның брендтері жыл сайын қосымша 4.3 миллиард доллар таба алады, ал 2030 жылға қарай бұл көрсеткіш 21.5 миллиардқа өседі.
Комментариев: 0