2013-2021 жылдар аралығында Германияда машинаға арналған қосалқы бөлшектер құны 44 %-ға артты. Яғни жылына 5.5 %-ға қымбаттап, елдегі инфляциядан 3.7 есе жылдам өсім көрсетуде.
Сегіз жылда жүксалғыш қақпағы 60 % (479-дан 769 еуроға), артқы шам 67 % (138-ден 232 еуроға), артқы бампер 49 %, шам мен алдыңғы бампер 47 және 46 % (805 және 488 еуроға) қымбаттады. Баға өсімі есік, қанат, капот, алдыңғы әйнек, салқындатқыш сияқты дүниелерден де байқалды.
Мұны жол апатынан келген шығын мөлшерін анықтаумен айналысатын Германия сақтандырушылар одағы (GDV) есептеген. Бөлшек қымбаттағандықтан, сақтандыру бойынша жөндеу жұмыстарының да құны артты. Мысалы, 2013 жылы қызмет үшін 2400 еуро төленсе, қазір оған 3100 еуро жұмсауға тура келеді.
GDV бұған бағаны өз бетінше белгілейтін өндірушілерді кінәлап отыр. Ал олар металдың қымбаттауы мен сақтандырушылардың полис бағасын өсіруге құштарлығы қымбатшылыққа әкелді деп санайды.
Біздің елдегі сақтандырумен айналысатын мамандардың да жағдайы жақсы емес. Олар 2007 жылдан бері тариф көтерілмегеніне шағымдануда. Тариф мөлшері шығынды өтемейді екен, ал ұлттық валютаның әлсіреуі қосалқы бөлшектердің қымбаттауына ықпал етіп жатыр. Қазір сақтандыру бойынша орта есеппен 400 мың теңгеге жуық төлем жасалады.
еткен қиын әлем