Volkswagen концерні W тәрізді 8, 12 және 16 цилиндрлі агрегатымен танымал болған. Соңғысын бренд қазір де Bugatti гиперкарларына орнатып жүр. Ал 1990 жылы шыққан экстремал W10 қозғалтқышы серияға сол күйі кірмеді.
W10 — екі VR5-тің қосылуынан пайда болған сирек кездесетін мотор. Көлемі 2.3 литрлік шағын қозғалтқыш 150–170 ат күшін (209–220 Нм) береді.
5 литрлік W10 500 ат күші мен 550 Нм айналу моментін беріп, донорларына қарағанда әлдеқайда жоғары көрсеткішке ие болды. Бұл агрегатты Вольфсбургтың қай жеңіл көлігіне орнатқысы келгені жұмбақ, бірақ Phaeton флагманы алатыны анық еді.
Қозғалтқышты тексеру үшін марка бәсекелесінің E39 M5-ін алды, себебі ол кезде Volkswagen-де сынақ стенді ретінде қолданатын әрі механикамен жүретін, спорттық аспасы бар көлік болмады.
Ең соңында BMW M5 W10 Бельгиядағы GDM Motors шеберханасына жеткен, ондағы мамандар екі мотордың бірігуі сәтті шыққанын, сынақ бағдарламасы біткен соң оны концерн басшысы Фердинанд Пихтің өзі машинаны айдап көргенін мәлімдеді. Бұл ақпаратты растау мүмкін емес, Пих 2019 жылы көз жұмған. Ерекше автомобильдің бағасын бельгиялықтар жеке өздерінен білуге болады деді.
Комментариев: 0