Жылытуға болатын орындық үшін ай сайын абоненттік төлем алу идеясы әу баста көпшілікке ұнамаған, тіпті кейбіреулер сатудан кейін тағы пайда тапқысы келген компанияны мазақ етті. BMW мамандары не үшін клиенттерге жазда жылы орындық қажет деп тапқаны түсініксіз.
Бұл қызмет іске қосылған соң бір жылдан кейін адамдар артық ақша жұмсауға дайын емес екені белгілі болды, бұл туралы концерннің маркетинг және сату бөлімінің басшысы Питер Нота Autocar-ға берген сұхбатында айтты. «Жұрт артық ақша төлеп жатырмыз деп ойлайды, шын мәнінде олай емес. Бірақ клиенттер қалай ойласа, солай болады», — деді ол.
Дегенмен BMW абоненттік төлем арқылы онлайн опция ұсынатын саясатынан бас тартпайды. Керісінше, мұндай қызмет тізімін кеңейтеді. Бірақ енді жүргізуші ассистенті сияқты бағдарламалық өнімдерді ғана ұсынады. Мысалы, қазір көпшілік арасында тұраққа қою жүйесі үлкен сұранысқа ие.
Комментариев: 0