Классикалық автомобильмен айналысатын BMW бөлімшесі ерекше премьера дайындады. Эссендегі Techno-Classica көрмесінде компания 16 цилиндрлі моторы бар жетінші сериялы екі седанның біреуін көрсетті. Оны сонау 1990 жылы құрастырған.
V16 қозғалтқышы бар «жетілік» жобасы негізінен артқы жағындағы ірі ауа сорғыштың арқасында Goldfish деген лақап атқа ие болған E32 седанымен белгілі. Алайда BMW тәжірибелері онымен аяқталмады. Бавариялықтар бірнеше жылдан кейін келесі E38 шанағындағы жетінші модельді жасады.
Суреттерде автомобильдің «желбезегі» жоқ, бірақ сонда да біртүрлі көрінеді. Бренд 16 цилиндрлі «жетіліктің» бұл нұсқасында салқындату жүйесін жүксалғышқа (осы үшін ауа сорғыш қажет еді) ауыстырмады, себебі қозғалтқыш сипаттамасы қарапайым болды.
Ол бірінші
Компания неліктен конфигурациясы ерекше қозғалтқышты шығарудан бас тартқанын нақты түсіндірмеді. V16 биыл жаңа Bugatti гиперкарының негізгі күштік құрылымына айналады.
Комментариев: 0