1997 жылы Saab компаниясының мерейтойында марка жанкүйері норвегиялық Пер Экстром өз «арманындағы машинаны» құрастыруға бел буған. Бұған дейін бес жыл бұрын Экстром экспрессивті Saab CX купесін құрастырып, тәжірибе жинап
Автор екінші буындағы Saab 900 лифтбегін (әлеқайда көп кездесетін Opel Vectra базасында жасалған) негізге алып, компания басшыларын өз жоспарын таныстырды. Оң жауап алған соң іске кіріскен.
Автордың мақсаты екінші қатарда орындығы бар шағын спорткупе жасау еді. Бұл туралы Тролльхеттандағы шеберлер де ойлап жүргенмен, іске асыруға асықпаған. Басқа брендтің ықпалын айналып өту үшін Эксторм жобасында «сааб» элементтері мен агрегатын ғана қолданған.
Saab EX атауын алған жаңа автомобильдің төбесінің сызығы 70 мм төмендеп, дөңгелек аркасын Saab CS 9000-нан алған шанағы жалпақ бола түсті, артқы жағын Saab 900 кабриолетінің әйнегін қолданып өзгерткен. Жаңа имиджге сәйкес келетіндіктен, 5 сатылы механикамен жұптасқан 2.3 литрлік турбоүрлемді қозғалтқышты (220 а. к.) сақтап қалды. Конверсияға шамамен
Экстормның механикалық купесі 900-модель екенін ескерсек, түпнұсқа VIN де сақталды. Автомобиль ескі және 154 000 шақырым жол жүрген, соңғы рет биыл шілдеде техбайқаудан өтті.
Saab
Комментариев: 0