Audi возродила суперкар из 1930-х, которого никогда не было

Audi ескі суперкарды қайта шығарды

Компания винтаж көлікті тиражбен шығармайды.

Гудвудта өтіп жатқан жылдамдық фестивалі аясында бренд Auto Union Type 52 деп аталатын өте ерекше жобаны жария етті. Бұл суперкардың заманауи нұсқасы, ол 1930 жылдары жарық көру керек болған, бірақ өндіріске шықпаған. Сәнді шанағы, үш орындығы және алып V16 қозғалтқышы бар автомобиль бірегей болып қалады.

Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында Auto Union спорттық модельдің қарапайым нұсқасын шығаруды ойластырған еді, сол кезде бұл модель Еуропадағы жарыстарда үстемдік етті. Инженерлер шассиіне жарысқа арналған 4.4 литрлік V16 қозғалтқышын орнатуды жоспарлады. Сол кездегі есеп бойынша мұндай гранд-турердің максимал жылдамдығы 200 км/сағ дейін жететін еді.

Жоба жалғасын таппады. Бірнеше жыл бұрын компания Type 52-ні архивтен алып, Ұлыбританиядағы реставраторлар мен Crosthwaite&Gardner автоөнеркәсібі тарихшыларының көмегімен жобаны аяқтағаны анықталды. Нәтижесінде құрылымы ерекше болып шықты, жүз жыл бұрын дәл осындай күйде шығатын еді.

Audi ескі суперкарды қайта шығарды

Қазіргі Type 52 артқы бөлігінде орналасқан дәстүрлі V16-ны сақтап қалды. Бірақ көлемі 6 литрге дейін ұлғайды, турбинамен жабдықталып, метанолмен жұмыс істейтін болды. Қозғалтқыш 520 ат күшін береді. Оны орнату үшін мамандарға дөңгелек базасын бастапқы 3 метрден 3.3 метрге дейін ұлғайтуға тура келді. Компания Type 52 сол кезде шыққанда барлығы дәл осылай болушы еді деп мәлімдеді.

Audi ескі суперкарды қайта шығарды

Type 52 төрт есікті болса да, оның алдыңғы бөлігі ғана пайдалануға жарамды. Ішінде McLaren F1-дікіндей үш орындық орнатылған. Жүргізуші орындығы ортасында, екі жолаушы орындығы шетте және сәл артында орналасқан.

Audi бірегей кастомды жұрт назарына ұсынып үлгерді, әрі мұндай монстрды шағын партиямен шығару жоспары жоқ екенін де мәлімдеді. Классикаға деген қызығушылықты ескерсек, Audi бай коллекционерлерден екі-үш эксклюзив тапсырыс алатынын жоққа шығаруға болмайды.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.