Жақында қала әкімімен өткен кездесуде қоғам белсенділері оңтүстік астанамыздағы кептеліс мәселесін ақылды құрылғы көмегімен шешуді ұсынды.
«Қала бір орында тұрған жоқ. Кептеліс мәселесі өте өзекті. Біз оны шешу жолдарын қарастырып жатырмыз. Жыл соңына дейін жүйеге жасанды интеллект енгіземіз. Көлік көп болған кезде бағдаршам бағыттарының ауысу жиілігі жасанды түрде өзгереді. Бұл тәжірибені Алматыдан басқа жерлерде қолданып жүр,» — деп мәлімдеді Ерболат Досаев.
Қалалық мобилділік басқарамасы өкілдері қазіргі кезде жасанды интелектіні қалай қолданып жүргенін Kolesa.kz редакциясына айтып берді. Жолшылар қалада 590 бағдаршам жұмыс істеп тұрғанын, оның 93-і жасанды интеллект жүйесімен жұмыс істейтінін және трафикті басқару мүмкіндігі жоғары екенін жеткізді.
Бағдаршам қиылысқа жақындап қалған көлік легін автоматты түрде бақылайды, қозғалыс қарқынын ескере отырып, көлік санына қатысты статистика жүргізеді, кері санайтын таблоның жұмысын қадағалап, арнайы көліктердің жылдам өтуіне мүмкіндік береді.
Бірақ шенеуіктердің сөзінше қозғалысты реттеп, қоғамдық көліктің жүруін жеңілдетуге және жаяу жүргіншілер мен велосипедшілерге басымдық беруге бұл жеткілісіз. Алдағы уақытта қала билігі 497 бағдаршамды жаңалайды. Ал жүйе болашақта қоғамдық көлік пен шұғыл қызмет машиналарына басымдық бере отырып, көлік легін реттейтін болады.
Құжат әзірлеу жұмыстары биыл басталады.
Комментариев: 0