Тендер қатысушылары консорциумдар болады деп күтілуде. Жоба мемлекеттік-жекеменшік әріптестік бойынша іске асырылатын болады. «Алматыэлектротранс» ЖШС-нің ЖРК жобасы бойынша басқармасының атқарушы директоры Ғани Тәжиевтің айтуынша, оны іске қосу DBFOM (Design — Build — Finance — Operate — Maintain — әзірлеу — салу — қаржыландыру — пайдалану — техникалық қызмет көрсету) үлгісі бойынша қосу жоспарлануда. Осы ретте, ТЭН-ге (техникалық-экономикалық негіздеме) сәйкес, оңтүстік астанадағы ЖРК құны 130 млрд теңгені құрауы мүмкін.
Алдында билік өкілдері Алатау ауданыдағы деподан Момышұлы, Төле би, Астана алаңы, панфилов, Мақатаев және Жетісу көшесіне дейін созылатын жеңіл рельсті жолдардың 22 шақырымы 95 млрд теңге болады деген еді. Яғни, жоба шамамен бір жарым есе қымбаттайды. Дегенмен, тіпті бұл жағдайдың өзінде, алматылық LRT баға жағынан өзінің астаналық бауырласына жете алмайды екен. Себебі астанамызда жүрдек трамвай рельстерінің дәл сондай 22 шақырымын жасауға 471 млрд-тан аса ақша жұмсамақ.
Комментариев: 0