Өтіп бара жатқан 2019 жылдың қорытындысы қуантады деп айта алмаймыз, керісінше ол көңілге үрей ұялатады. Fitch Ratings агенттігі Халықаралық автоөндірушілер ұйымы берген мәліметтерге сүйеніп хабарлағандай, бүкіл әлем бойынша жаңа көліктердің жалпы сатылымы 3.1 миллионға кеміп, 77.5 млн данаға дейін төмендеген. Бұл 2008 жылы болған дағдарыстан кейінгі ең төменгі көрсеткіш болып табылады. Шығынға батып бара жатқан автоөндіріс өзімен бірге шикізат пен құрал-жабдықтар жеткізумен айналысатын салаларды да кері тартуда.
Ең төмен нәтиже әлемдегі ең ірі автонарық болып саналатын Қытайда байқалды. Бір жарым миллиард халқы бар бұл елдегі сатылым 2019 жылдың алғашқы он айында өткен жылмен салыстырғанда 11 %-ға құлдыраған. Мұның себебін мамандар несиелеудің баяу өсімімен, ұсталған автокөліктер сатылымының артуымен және экологиялық стандарттардың қатаңдығымен түсіндіреді.
Тағы бір маңызды нарық АҚШ-та да жағдай оңып тұрған жоқ. Fitch Ratings сарапшылары ел ішіндегі сатылымның 2 %-ға азайғанын айтады. Десе де, қарқыны бәсеңдеген көлік нарығы GM, Ford және Honda кәсіпорындарындағы өндіріс пен жұмысшылар санын қысқартуға мәжбүр етті.
Бразилия, Ресей және Үндістанда сатылым өткен жылмен салыстырғанда 5.5 %-ға төмендейді деп күтілуде. Тоқырау Батыс Еуропаны да айналып өтпесі анық. Fitch сарапшылары дүниежүзілік автокөлік өндірісі 2020 жылы қайта қалпына келмейді деп ескертті, олардың бұл ойын Alix Partners консалтингілік компаниясы мен автобөлшек сататын Edmunds компаниясындағы әріптестері де құптап отыр.
Ал біздің елдегі мамандардың болжамына сенсек, нарық кемі 18 %-ға, яғни 70 мың автокөлікке дейін артады. Келесі жылы да өсім күтіледі, бірақ 2013-2014 жылдардағы рекордтық нәтижеге жету мүмкін емес.
Комментариев: 0