Сырт пішіні әдемі, жылдам, жоғары технологияға ие, алдыңғы жеткеті, тәуелсіз алдыңғы аспасы мен вакуумды тежеуіші бар сәнді
Киленттерге қымбат премиум модельдің тез бұзылатын жартылай автоматты Bendix трансмиссиясы және Lycoming авиакомпаниясы әзірлеген 4.7 литрлік 8 цилиндрлі мотор қызып кететіні ұнаған жоқ. Машинаның өтпей қалған бір бөлігі зауыт ауласында жиналып қалды, олар төбесі жұмсақ материалмен жабылған екі есікті модель және шанағы металдан жасалған седандар болатын.
Компания 1936-1937 жылдары шыққан 812 индексті модельдегі кемшіліктерді түзеп, қозғалтқыш қуатын 190 ат күшіне дейін арттырды, содан ең жоғары жылдамдығы сағатына 177 км-ге жетті. Мұндай Cord 812 сол кездегі ең жылдам автомобильдердің бірі болды. Бірақ клиенттер нашар атағынан қорқып, оны сатып алмады, нәтижесінде Cord, Auburn, Duesenberg деп аталатын үш маркасы бар «Обурн» компаниясы көп ұзамай банкрот болды.
Шамамен 2.5 мың Cord 810/812 шыққан, олар жылдар бойы коллекционерлердің қолында болды. Сондықтан Гордон Бьюригтің өнімін раритет деуге келмейді, бұл машинаға қызығатын музей аз емес.
Gooding & Company аукционы тамызда жеке коллекциядан алған 1937 жылғы Cord 812
Комментариев: 0