АЕК-тің жаңа мөлшері 5%-ға өсіп, көлікті елге кіргізгенде төленетін утилизациялық алым секілді төлемдер де сол мөлшерде өсті.
Оны қазақстандық автоөндірушілер, ресми импорттаушылар және елге шетелден (ЕЭО немесе өзге елдерден) көлік кіргізетіндердің бәрі төлеуге міндетті. Утилизациялық алым машинаны ел аумағында алғаш тіркемес бұрын төленеді.
Утилизациялық төлемді есептеуде базалық мөлшерлеме ретінде 50 АЕК қолданылады (2022 жылы 153 150 теңге болады), оны көліктің түрі мен категориясына байланысты коэффициентке көбейтеміз. 2021 жылы маусымнан бастап электромобильдер бұл алымнан босатылды.
Көлік құралдарына утилизациялық алым төлеуге қатысты базалық мөлшерлеме мен коэффициенттер
Көлік түрі мен категориясы | Утилизациялық алымның базалық мөлшерлемесі | Көлікке утилизациялық алым төлеуге қатысты коэффициенттер | С2022 жылғы утилизациялық алым сомасы (тг) |
1. М1 категориясындағы көлік құралдары (G категориясындағы өтімділігі жоғары көліктерді қоса алғанда): жеңіл көліктер | |||
Гибрид күштік құрылымы бар көліктерді қоспағанда, электрлі қозғалтқышы бар көліктер | 50 АЕК | 0 | 0 |
Қозғалтқышының жұмыс көлемі: | |||
1 000 см³-ге дейін | 50 АЕК | 3 | 459 450 |
1 001 см³-ден; 2 000 см³-ге дейін; | 50 АЕК | 7 | 1 072 050 |
2 001 см³-ден; 3 000 см³-ге дейін; | 50 МРП | 10 | 1 531 500 |
3 001 см³-ден жоғары; | 50 МРП | 23 | 3 522 450 |
2. G категориясындағы өтімділігі жоғары көліктерді қоса алғанда, N1, N2, N3 категориясындағы көлік құралдары: жүк көліктері | |||
Гибрид күштік құрылымы бар көліктерді қоспағанда, электрлі қозғалтқышы бар көліктер | 50 АЕК | 0 | 0 |
Толық массасы: | |||
2.5 тоннаға дейін | 50 АЕК | 7 | 1 072 050 |
О2.5 тоннадан 3.5 тоннаға дейін | 50 АЕК | 15 | 2 297 250 |
3.5 тоннадан 5 тоннаға дейін | 50 АЕК | 15 | 2 297 250 |
5 тоннадан 8 тоннаға дейін | 50 АЕК | 16 | 2 450 400 |
8 тоннадан 12 тоннаға дейін | 50 АЕК | 19 | 2 909 850 |
12 тоннадан 20 тоннаға дейін | 50 АЕК | 21 | 3 216 150 |
20 тоннадан 50 тоннаға дейін, ершікті тартқыштарды қоспағанда | 50 АЕК | 41 | 6 279 150 |
20 тоннадан 50 тоннаға дейінгі ершікті тартқыштар | 50 АЕК | 11 | 1 684 650 |
3. G категориясындағы өтімділігі жоғары көліктерді қоса алғанда, М2, M3 категориясындағы көлік құралдары: автобустар | |||
Гибрид күштік құрылымы бар көліктерді қоспағанда, электрлі қозғалтқышы бар көліктер | 50 АЕК | 0 | 0 |
Қозғалтқыш көлемі: | |||
2 500 см³ | 50 АЕК | 8 | 1 225 200 |
2 500 см³-ден; 5 000 см³-ге дейін; | 50 АЕК | 16 | 2 450 400 |
5 000 см³-ден; 10 000 см³-ге дейін; | 50 АЕК | 21 | 3 216 150 |
10 001 см³-ден жоғары; | 50 МРП | 27 | 4 135 050 |
(М1 категориясы — жолаушы тасымалдауға арналған және жүргiзушiнің орнынан басқа отыратын орын саны сегiзден аспайтын жеңіл көліктер;
М2 категориясы — жолаушы тасымалдауға арналған және жүргiзушi орнынан басқа сегiзден артық орны бар, максимал массасы 5 тоннадан аспайтын шағын автобустар;
М3 категориясы — жолаушы тасымалдауға арналған және жүргiзушi орнынан басқа сегiзден артық орны бар, максимал массасы 5 тоннадан асатын автобустар;
N1 категориясы — максимал массасы 3.5 тоннадан аспайтын жүк көліктері;
N2 категориясы — максимал массасы 3.5 тоннадан жоғары, бірақ 12 тоннадан аспайтын жүк көліктері;
N3 категориясы — максимал массасы 12 тоннадан жоғары жүк көліктері;
G категориясы — өтімділігі жоғары көлік құралдары).
Мысалы: 2.5 литрлік моторы бар Toyota Camry седанын елге әкелу үшін 1 531 500 теңге утилизациялық алым төленеді. Ал 3.5 литрлік қозғалтқышы бар Toyota Camry үшін 3 522 450 теңге төлеуге тура келеді.
Комментариев: 0