Japan Mobility Show көрмесі негізінен қалалық модельдер мен әртүрлі кроссоверге арналған. Бірақ арасында бірнеше спорткар концептісі болды.
Toyota топтамадан кез келген адам өзіне керегін таба алуы үшін мүмкіндігінше әртүрлі модель шығарады. Бренд Токио көрмесінде кроссовер мен пикаптардан бөлек
FT-Se керемет сырт пішінімен ғана емес, жүргізуші орнындағы өзгерістермен ерекшеленеді.
Subaru Sport Mobility деп аталатын электрлі спорткар дайындапты. Машина туралы еш ақпарат жоқ, интерьерін де көрсетпеді. Бірақ концептіден марканың фирмалық стилі қалай өзгеретінін білуге болады.
Mazda Iconic SP купесін таныстырды. RX топтамасы қайта жаңғыратыны бұған дейін айтылған, концепт сол болжамды растай түсті. Mazda Iconic SP 1.6 литрлік Ванкель қозғалтқышымен жүреді.
Hyper Force деп аталатын Hyper топтамасының бесінші концептісі электрлі
Hyper Force электромоторы 1300 ат күшіне ие, ал жүріс қоры — 1000 шақырым. Салондағы дисплейлер таңдалған жүргізу режиміне байланысты ақпарат көрсетеді. Nissan компаниясы кейбір Hyper Force технологиясын патенттеп қойғанын мәлімдеді. Демек модельдің сериялы нұсқасы сөзсіз шығады.
Ал Honda күтпеген жерден қайта жаңғырған Prelude моделін көрсетті. Компания көрмеге дейін бұл туралы ештеңе айтқан жоқ, сол үшін купе көп адам үшін тосынсый болды. Prelude конвейерге тұруға дайын сияқты (бірақ интерьерін көрсеткен жоқ). Компания басшысы Тошихиро Мибе Honda жанкүйерлерін алда Prelude қайта оралатынын айтып қуантты. Prelude гибрид күштік құрылыммен жүреді.
Жапон өндірушілері спорттық модель өндірісінен бас тартпайтыны белгілі болды, бірақ жылдам әрі қуатты машиналар электрлі болатыны анық.
Комментариев: 0