PQ26 платформасын заманауи MQB-A0-ге ауыстырған жаңа «Фабияның» ені мен ұзындығы өзгеріп, біршама аласарды: 4108 (+111) х 1780 (+48) х 1460 (—7) мм, ал дөңгелек базасы 2564 мм-ге (+94) жетті. Мотор гаммасына тоқталсақ, Euro 6d стандартына сай келетін үш қозғалтқыш бес нұсқада ұсынылады: 1.0 MPI (65 а. к., 95 Нм және 80 а. к., 95 Нм), 1.0 TSI (95 а. к., 175 Нм және 110 а. к., 200 Нм), 1.5 TSI (150 а. к., 250 Нм). Бұлар 5, 6 сатылы механикамен және 7 диапазонды DSG роботымен жұптасады.
Жылдамдығы сағатына 225 шақырымнан аспайтын 150 ат күшіне ие көлік алғашқы жүздікті 7.9 секундта алады, ал басқалары бұл межені еңсеру үшін 9.5-15.5 секунд жұмсайды. 100 шақырымға шамамен 5 литр отын кетеді.
Үздік нұсқадағы машина салонына 10.25 дюймдік Virtual Cockpit цифрлы аспаптар панелі мен диагоналі 9.2 дюйм тачскрин орнатылады. Ал бюджеттік көліктер 3.5 шағын экраны бар аспаптар панелімен және 6.5-8 дюймдік қарапайым мультимедиа экранымен жабдықталады. Стандарт жабдықтар тізімінде бейімді круиз-бақылау, автоматты тежеу жүйесі, екі аймақты климат-бақылау, тоғыз қауіпсіздік жастығы, панорамалы шатыр бар. Жүксалғыш көлемі — 380/1190 л. Көлікті айнала жарықдиодты оптика орнатылған.
Салонда мата мен жұмсақ пластик әдемі үйлескен. «Фабияның» бюджеттік сегмент өкілі екенін ескерсек, салон жоғары талғаммен, әр бөлігіне мән бере отырып жасалған деуге негіз бар.
Жаңа Škoda Fabia Еуропада күзде сатылымға шығады. Бағасы 14 500 еуродан басталады. Бірақ Қазақстанға ресми жеткізілмейді.
Комментариев: 0