BMW компаниясы бірінші сериялы топтаманың жаңа буынын таныстырды. Алдыңғы буын хетчтің дизайны мен шассиі жаңарып, цифрлы интерьері біршама цифрлы болды және және мотор гаммасы толықты. Машина бензинді және дизельді моторын сақтап қалғанмен, трансмиссия тізімінде 20 жылда алғаш рет 7 сатылы робот қана болады. Хетчбэк өндірісі биыл қазанда басталады.
BMW дизайнерлері ең арзан хетчбэктің сырт пішінін аса өзгерткен жоқ. «Бірінші» шағын радиатор торымен танымал стилін сақтап қалды, бірақ жаңа оптика мен басқаша бампер орнатты. Модель саудаға шыққан кезде 17–19 дюймдік диск сияқты
Буын алмасқан соң BMW бірінші сериясының өлшемі сәл үлкейді. Ұзындығы 42 мм артып,
Интерьері жаңа BMW өнімдері стилінде жасалған. Салонында 10.25 және 10.7 дюймдік екі экран болады, физикалық батырмалар азаяды, ал трансмиссия иінтірегінің орнын шағын селектор басады. Медиажүйе жаңа BMW 9 операциялық жүйесінің бақылауымен жұмыс істейді. Бірінші серияның салоны енді былғарымен қапталмайды.
BMW бірінші сериясының алдымен 2 литрлік дизельді, бензинді мотормен жүретін және M135 қуатты нұсқасы саудаға шығады. Жаңа номенклатураға байланысты бензинді түрленімнің атауында i әрпі болмайды, ол тек электрокарға арналған. Демек 1.5 литрлік бензинді моторы бар жаңа өнім BMW 120 деп аталады. Оның қозғалтқышы 48 вольтты стартёр-генератормен бірге 170 ат күші мен 280 Нм береді. Алдыңғы жетекті хетч алғашқы жүздікті 7.8 секундта еңсереді.
118d және 120d түрленімі екі литрлік дизельді мотормен жүреді. Біріншісінде ол 150 ат күшін (360 Нм), екіншісінде 163 ат күшін (400 Нм) береді. Сәйкесінше 8.3 және 7.9 секундта жүзге дейін жылдамдық алады.
Ал қуатты BMW M135 300 ат күшіне ие (400 Нм) 2 литрлік агрегатын сақтап қалды. Мұндай машина толық жетекті болады әрі спорттық салонымен ерекшеленеді.
Жаңа BMW бірінші сериясы қанша тұратыны қазірше белгісіз. Концерн жаңа өнім Еуропа елдеріне арналғанын айтты, шетелде тек Жапонияда ресми сатылады. Бірінші серия қазір Қазақстанға да ресми жеткізілмейді.
Комментариев: 0