Компания Maverick топтамасына Lobo деп аталатын жаңа модификация қосты. Өткен ғасырдың аяғында
Пикаптың алдыңғы осіндегі жол саңылауы 13 мм, артқы жағы 28 мм төмендеді. Мамандар аспасын қайта бапталған амортизаторлармен және екі поршеньді суппорты бар күштірек тежеуіштермен жабдықтады, рөл механизмін қайта баптады. Жүргізуші көмекшілерінің қатарына тарту күшінің векторын бақылайтын жүйе мен бұрылғыштығын жақсартып, тұрақтандыру жүйелерінің араласуын барынша азайтатын Lobo режимі қосылды. Ford бұл режимді жабық трассада қолданған жөн деп ескертті.
Ford Maverick 254 ат күшін және 375 Нм момент беретін 2 литрлік төрт цилиндрлі қозғалтқышын сақтап қалды. Қарапайым 8 сатылы автоматтың орнын 7 сатылы беріліс қорабы басады. Оның беріліс саны машина қозғалысын әлдеқайда жақсы бастайтындай етіп бапталған. Трансмиссия мен қозғалтқыштағы салқындату жүйелері де жақсарды.
Lobo-ны аласа шанағы мен бірегей алдыңғы бөлігі және қара түсті 19 дюймдік дөңгелектерінен тануға болады. Салонында қара, көк және жасыл реңктер өзара үйлескен.
Ford Maverick Lobo екі комплектацияда саудаланады. Ең қымбат нұсқаның бағасы 40.5 мың доллар (шамамен 19 млн теңге) болатыны белгілі. Компания модельді 2025 жылдың басында жеткізе бастайды. Оны Ford-тың осы сегменттегі эксклюзив ұсынысы деуге болады, бірақ 2023 жылдың аяғында Toyota асфальтпен жүретін қуатты пикап шығаруды ойластыра бастады. Жобаға Tacoma негіз болады.
Ford Maverick топтамасындағы басқа көліктер де жақында рестайлингтен өтті. Пикаптың сырт келбеті, жабдықтар тізімі өзгерді және медиажүйесі жақсарды. Енді бензинді автомобиль ғана емес, бұрын моножетекті болған гибрид те толық жетекті болады.
Бізде салмайды ау . Qaz Kolesa kz Poer King Kong видео обзор түсіріңізші.